روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 27383
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 02 اسفند 1400 - 10:47 | | ارسال توسط :

شرایط ایده آل اردوی ملی پوشان والیبال ساحلی ناشنوایان

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، چهارمین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان ایران برای شرکت در بازی‌های المپیک ناشنوایان برزیل در جزیره کیش در حال برگزاری است. سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت:رقابت‌های المپیک اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود و تیم ملی ناشنوایان برای دومین مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست […]

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، چهارمین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان ایران برای شرکت در بازی‌های المپیک ناشنوایان برزیل در جزیره کیش در حال برگزاری است.

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت:رقابت‌های المپیک اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود و تیم ملی ناشنوایان برای دومین مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده است.

فریدون ال‌های افزود: در دوره گذشته تیم ملی موفق به کسب رتبه پنجم رقابت‌ها شد و در این دوره ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را راهی مسابقات خواهیم کرد.

مربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان نیز با اشاره به شرایط مطلوب اردوی کیش گفت: تمرینات متنوع تاکتیکی و بدنسازی برای کسب آمادگی بیشتر ملی پوشان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

محمد خلیلی افزود: تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان پس از اردوی کیش تا پیش از اعزام به برزیل در سه اردوی دیگر شرکت خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.