روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 25031
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 30 آذر 1400 - 13:58 | | ارسال توسط :
پیام تسلیت امیرعبداللهیان در پی شهادت سفیر ایران در صنعا:

شهید ایرلو صدای رسای حقانیت و مظلومیت مردم یمن بود

وزیر امور خارجه با تسلیت عروج ملکوتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا (یمن)، نوشت: حاج حسن ایرلو مدافع و صدای رسای حقانیت و مظلومیت مردم یمن بود.
شهید ایرلو صدای رسای حقانیت و مظلومیت مردم یمن بود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا ، حسین امیرعبداللهیان در پیامی نوشت: خبر عروج ملکوتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا، شهید حاج حسن ایرلو موجب تاثر و اندوه فروان اینجانب و تمامی دوستان و همکاران وی شد.

وزیر امور خارجه افزود: ایرلو به عنوان جانباز شیمیایی سرافراز دفاع مقدس، عمر با برکت خود را در مسیر حفظ و اعتلای نظام اسلامی گذراند و در این راه پرافتخار برای منافع کشور و نظامی اسلامی مجاهدت نمود و به لقاء الله پیوست.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: حاج حسن ایرلو تمامی تلاش خود در عرصه‌های مختلف را صرف خدمت صادقانه در دفاع از اهداف جمهوری اسلامی ایران کرد و در ماموریت اخیر خود، مدافع و صدای رسای حقانیت و مظلومیت مردم یمن بود.

وی در این پیام عروج آن مجاهد فی‌سبیل الله و عنصر ارزشمند و پر تلاش عرصه دیپلماسی را به خانواده معزز وی، به خصوص همسر مکرمه و همه بستگان و همه همکاران در وزارت امور خارجه و نمایندگی صنعا، تبریک و تسلیت گفت و برای روح آن عزیز سفر کرده علو درجات و همجواری با صلحا و شهداء و برادران شهیدش مسئلت کرد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت امور خارجه ساعاتی پیش از شهادت سفیر جمهوری اسلامی ایران نزد دولت نجات ملی یمن بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.