روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 14872
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 15 اسفند 1399 - 13:44 | | ارسال توسط :

شیخ آبادگر از کیش و کسب سومی ماسکولار قهرمانی پرورش اندام کشور

مرتضی شیخ آبادگر از جزیره کیش در رشته ماسکولار قهرمانی پرورش اندام کشور رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کرد.
شیخ آبادگر از کیش و کسب سومی ماسکولار قهرمانی پرورش اندام کشور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، پس از رقابت ورزشکاران در رشته فیزیک شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور نوبت به ۳۳ مدعی قهرمانی حاضر در رشته ماسکولار رسید و برترین‌های این رشته در دو دسته معرفی شدند.

محمد حسن دابی از اصفهان موفق به کسب سکوی قهرمانی در دسته اول ماسکولار شد و پس از آن محمد قلی زاده از البرز سایه قهرمانی ایستاد و مرتضی شیخ آبادگر از کیش نفر سوم این دوره از رقابت‌ها شد. همچنین عباس موسی نژاد از آذربایجان، یاسین قدرتی از کیش و محمد حسین جان بخش از خوزستان به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم ایستادند.

قهرمانی دسته دوم رقابت‌های ماسکولار از آن آرامش آرامیده از اصفهان شد و سید نوید سید عالی نژاد از تهران سکوی نایب قهرمانی را بدست آورد. فرزین پاکوری از گیلان موفق به کسب مقام سوم شد و مهدی سلیم فر از کیش، محمد سالار روانشاد از کیش و ایمان روزبه از مازندارن به ترتیب سکو‌های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام تا فردا ۱۵ اسفند در جزیره کیش ادامه دارد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.