روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 35097
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 16 مهر 1401 - 16:30 | | ارسال توسط :
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد؛

صادرات پایدار محصولات پروتئینی به شرط تاییدیه سلامت

وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای صادرات پایدار مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ تایید ایمنی سلامت آنها مورد توجه است که این امر نقش مهم سازمان دامپزشکی را در حوزه صادرات این محصولات را نیز نشان می‌دهد.
صادرات پایدار محصولات پروتئینی به شرط تاییدیه سلامت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سید جواد ساداتی نژاد امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشک (۱۴ مهرماه) و آغاز هفته دامپزشکی، وضعیت دامپزشکی کشور را مطلوب خواند و افزود: با این وجود هیچ وقت به وضعیت موجود نباید راضی بود و باید شاهد ارتقای دامپزشکی کشور باشیم.

وی افزود: مردم به دامپزشکان و خدمات آنها اطمینان دارند که این امر سرمایه بزرگی برای کشور به حساب می‌آید به طوری که با خیال راحت محصولات پروتئینی که در کشور عرضه می‌شود را مصرف می‌کنند.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: نگاه ما این است که فعالیت‌های حوزه دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار شود و از آن حمایت می‌کنیم به طوری که اکنون مسیر برای تحقق آن باز است.

ساداتی نژاد تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی خود را به حمایت از دامپزشکان موظف می‌داند تا غذای سالم، باکیفیت و ارزان بر اساس دستور رییس جمهوری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای صادرات پایدار مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ تایید ایمنی سلامت آنها مورد توجه است که این امر نقش مهم سازمان دامپزشکی را در حوزه صادرات این محصولات را نیز نشان می‌دهد.

ساداتی نژاد اظهار داشت: با توجه به اینکه دامپزشکان امنیت غذایی کشور را تامین می‌کنند باید رسیدگی بیشتری به آنها وجود داشته باشد در حال تلاش هستیم که این دغدغه و مطالبه دامپزشکان و سایر کارمندان وزارت جهاد کشاورزی مورد توجه قرار گیرد که نظر دولت نیز در این ارتباط مثبت است.

مراسم روز ملی دامپزشکی ( ۱۴ مهرماه ) و آغاز هفته دامپزشکی با شعار غذای سالم، انسان سالم، خوراک دام سالم و دام سالم با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی کشور، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.