روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 32278
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 12 تیر 1401 - 15:17 | | ارسال توسط :

صالحی امیری خبر داد: فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات دوچرخه‌سواری

رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری فراهم خواهند شد.
صالحی امیری خبر داد: فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات دوچرخه‌سواری

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک درباره ی سفر به لوزان سوییس با بیان اینکه در حوزه دیپلماسی در کاهش تهدید و ایجاد فرصت باید تلاش بیشتری انجام دهیم گفت: در چهار سال گذشته قریب به ۲۰۰ جلسه داشتیم تا نسبت به ظرفیت ورزش ایران آگاهی ایجاد کنیم و تهدیدات را کاهش بدهیم.

او افزود: سفر به سوئیس، اولین سفر بعد از کرونا بود و ملاقات‌های خوبی برگزار شد. یکی از ماموریت‌های جدی ما در این سفر دو فدراسیون دوچرخه سواری و ژیمناستیک بود که در دو سال گذشته با چالش‌های جدی مواجه شدند و به تعلیق نزدیک بودند. خوشبختانه در محل کمیته بین المللی المپیک در لوزان، تصویب شد این دو فدراسیون به کار خود ادامه بدهند.

رئیس کمیته ملی المپیک در گفت و گو با رادیو ورزش اظهار کرد: فردا در جلسه‌ای با مسئولان ذی‌ربط مقدمات برگزاری انتخابات دوچرخه سواری را آماده خواهیم کرد. در مورد ژیمناستیک هم تصمیم بر این شد نسبت به مسائل گذشته اغماض کنند و سریعا مقدمات برگزاری انتخابات را آماده کنیم.

صالحی امیری در مورد فدراسیون جودو گفت: تعلیق جودو ظالمانه بوده و پاسخ شفاف توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک این بود که مداخله مستقیم انجام نمی‌دهیم و ضمن تایید مواضع ما گفتند حمایت خواهند کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.