روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 28786
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 22 فروردین 1401 - 15:10 | | ارسال توسط :

صالحی امیری: ۵۰۰ میلیون برای تیم امید واریزکردیم/ انتخاب مهدوی کیا درست بود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما در مسائل فنی تیم امید دخالتی نداریم و تنها حمایت می‌کنیم که در اولین اقدام ۵۰۰ میلیون تومان به روز گذشته به تیم فوتبال امید کمک کردیم.
صالحی امیری: ۵۰۰ میلیون برای تیم امید واریزکردیم/ انتخاب مهدوی کیا درست بود

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،رضا صالحی امیری پس از بازدید از اردوی  تیم ملی فوتبال امید در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز همراه همکاران خوبم کامرانی فر، محمد محمدی سرپرست تیم، نصرالله سجادی و پیمان فخری سرپرست کاروان بازی های آسیایی از فعالیت تیم امید باز کردیم. در مجموع باورم این است که  تیم امید خواهد درخشید. اراده وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این است به دور از حاشیه حمایت حداکثری داشته باشیم. جلساتی هم با مسئولان فدراسیون داشتیم.

او ادامه داد: دخالتی در مسائل فنی نداریم و وظیفه ما حمایت است. اقدام اولیه برای حمایت مالی انجام دادیم و این حمایت استمرار دارد. ۵۰۰ میلیون تومان حمایت اولیه انجام دادیم. انتخاب سرمربی و کادرفنی  موضوع مهمی بود که درست انجام شد. مهدوی کیا قهرمان ملی و یکی از بهترین های فوتبال ما است. او با انگیزه و  با کادرفنی قوی حاضر شد و مسیری دنبال می کند که به موفقیت ختم می شود.

صالحی امیری همچنین گفت: بازیکنان تیم زیر ۲۱ سال هستند و برای المپیک پاریس آماده می شوند. روند حرکتی که آغاز شده مثبت است. در دو رویداد بازی های آسیایی و کشورهای اسلامی همراه تیم هستیم. قرار است جلسات مداوم با سرپرست و کادر فنی داشته باشیم.

صالحی امیری در مورد دغدغه مبنی بر نیاز داشتن به بازی‌های تدارکاتی بیشتر تصریح کرد: در چند مورد توافق ایجاد شد. اراده کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال بر این است که تیم در المپیک پاریس حاضر شود. البته ما در مسائل فنی دخالت نمی‌کنیم و متولی مسائل فنی فدراسیون است و تنها وظیفه ما این است که حمایت حداکثری را از تیم امید داشته باشیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.