روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 34481
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 19 شهریور 1401 - 15:47 | | ارسال توسط :

صعود شاملی به فینال رقابت‌های نشنال کلوز کیش کاپ

رقابت‌های نیمه نهایی نشنال کلوز اسکواش کیش با برتری شاملی اسکواش باز کیش برگزار شد.
صعود شاملی به فینال رقابت‌های نشنال کلوز کیش کاپ

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، در رقابت های امروز علیرضا شاملی از کیش سه بر یک محمدرضا ضیاکاشانی از استان یزد را شکست داد و سمیع‌الله قاصدآبادی از گلستان نیز مقابل سپهر اعتماد پور از استان مرکزی به پیروزی دست یافت.

در ادامه این دیدارها و در مرحله فینال از ساعت ۱۰ صبح فردا ۲۰ شهریور علیرضا شاملی به مصاف سمیع الله قاصدآبادی برای کسب مقام برتر بخش آقایان مسابقات نشنال کلوز اسکواش کاپ کیش خواهد رفت.

ساعت ۱۶ امروز در بخش دیدار‌های نیمه نهایی بانوان، فرشته اقتداری با آیلی نیری و حدیث فرزاد با هلیا استیلی برای فینالیست شدن این بخش رقابت می‌کنند.

رقابت‌های نشنال کلوز اسکواش کیش با حضور ۶۴ ورزشکار از سراسر کشور از هفدهم شهریور آغاز شده است و تا ۲۰ شهریور در حال برگزاری است.

ورزشکاران زن و مرد در این مسابقات برای ارتقای رتبه خود در جدول رده بندی جهانی با هم رقابت می‌کنند و نفر اول این مسابقات ۵۰ امتیاز، نفر دوم ۳۲ و نیم امتیاز و نفرات سوم مشترک هم هرکدام ۲۰ امتیاز دریافت خواهند کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.