روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 2266
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 10 خرداد 1399 - 10:45 | | ارسال توسط :
رئیس جامعه هتلداران کیش:

ضریب ۷۰ درصدی اشغال هتل‌های کیش

رئیس جامعه هتل داران کیش از اشغال ۷۰ درصدی هتل‌های جزیره خبرداد و گفت: ۳۸ هتل به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس جامعه هتل داران کیش از اشغال ۷۰ درصدی هتل‌های جزیره خبرداد و گفت: ۳۸ هتل به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از صداوسیما، مسیح الله صفا با بیان اینکه هتل‌های کیش از نخستین مراکزی بودند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل شدند، افزود: با سفید اعلام شدن وضعیت کیش، هتل‌های این جزیره از اول خرداد ۹۹ اقدام به جذب مسافر کردند.
وی رعایت قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی مرکز توسعه سلامت در راستای حفظ سلامت کارکنان و مهمانان هتل‌ها را شرط بازگشایی این مراکز عنوان کرد و گفت: هتلداران کیش تلاش می‌کنند ضریب اشغال اتاق‌های خود را با هدف رعایت هرچه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی به کمتر از ۷۰ درصد برسانند.
رئیس جامعه هتلداران کیش، نصب دستگاه‌های ضدعفونی کننده در محل ورود مسافر به هتل، ضدعفونی مداوم سطوح، اتاق‌های پذیرایی قبل از و بعد از پذیرش مهمان، نصب دستگاه ضدعفونی کننده در آسانسورها و ورودی رستوران‌های هتل را از اقدامات این مراکز در پیشگیری از بیماری کرونا برشمرد.
صفا با اشاره به اینکه علاوه بر سلامت میهمانان حفظ سلامت کارکنان هتلها هم از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: با آموزش کارکنان در نحوه پذیرش و مواجهه با میهمانان این افراد هنگام حضور در محل کار خود به  به دستکش و محافظ صورت تجهیز می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه هتل‌های کیش در این ایام ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند، افزود: بنابر اعلام قوه قضاییه مجوز برخورد قانونی با متخلفان بر عهده مرکز توسعه سلامت است و درصورت تخلف این مرکز مجاز به پلمپ واحد متخلف است.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.