روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 27274
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 27 بهمن 1400 - 16:51 | | ارسال توسط :

عبور مشترکان برنامه نرم افزاری «برق من» از ۴ میلیون نفر

مدیر کل هوشمند سازی و فن آوری نوین شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: چهار میلیون و ۶۴۴هزار مشترک تاکنون در برنامه نرم افزاری «برق من» ثبت نام شده‌اند و امکان بهره مندی از امکانات آن را بر روی تلفن‌های همراه خود دارند.
عبور مشترکان برنامه نرم افزاری «برق من» از ۴ میلیون نفر

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«هادی مدقق» افزود: این تعداد مشترک توانسته‌اند با نصب برنامه نرم افزاری برق من مثل آگاهی از نوع مصرف، میزان مصرف، پرداخت قبض بدون نیاز به مراجعه به بانک و ثبت انواع در خواست‌ها بهرمند شوند.
وی ادامه داد: اکنون که تعرفه‌های جدید برق اجرایی شده است مشترکان می‌توانند با نصب این برنامه از پله مصرفی خود آگاهی یافته و از روش‌هایی که برای کم مصرفی در آن توصیه شده بهره ببرند.
این مقام توانیر گفت: هرچه تعداد بیشتری از مشترکان نسبت به نصب این برنامه اقدام کنند می‌توانند از خدمات متنوع آن بهره مند شده و راحت‌تر باشند. توصیه ما به مشترکان این است که زودتر برای نصب برنامه اقدام کنند.
وی ادامه داد: مشترکانی که پیشتر اقدام به نصب برنامه کردن برای بهره مندی از خدمات جدیدنسبت به به روز رسانی این نرم افزار از همان طریق که برنامه را نصب کرده‌اند(کافه بازار یا گوگل پلی یا سایت برق من) اقدام کنند.
مدیر کل هوشمند سازی و فناوری توانیر گفت: مشترکانی هم که امکان نصب ندارند می‌توانند از طریق مراجعه به سایت برق من (bargheman.com) یا شرکت‌های توزیع برق از خدمات الکترونیک استفاده کنند.

سامانه و یا برنامه کاربردی «برق من»، راه‌های انتخاب پله مصرف مشترکان هستند. مشترکان برق با ورود به سامانه برق من می‌توانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را برگزیده و پله مصرفشان را انتخاب کنند؛ در این رابطه مشترک می‌تواند با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم‌گیری کند.

این امکانات در نسخه موبایلی برق من نیز به راحتی در دسترس بوده و مشترکان با نصب آن از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی می‌توانند به بخش خدمات اپلیکیشن مراجعه و پله مصرفشان را انتخاب کنند

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.