روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 19644
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 29 تیر 1400 - 10:34 | | ارسال توسط :

عملیات عمرانی معابر فاز ۷ شهرک صدف

عملیات جدول گذاری خیابان‌های فاز ٧ شهرک صدف در دو بخش جنوبی و شمالی در جزیره کیش در حال اجرا است.
عملیات عمرانی معابر فاز ۷ شهرک صدف

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرپرست شرکت عمران آب و خدمات کیش اعلام کرد: اجرای عملیات کفپوش بتنی ۳ هزار متر مربع درخیابان‌های فرعی قسمت ۲ فاز ۷ صدف و زیرسازی و کفپوش بتنی پیاده رو به مقدار ۶ هزار و دویست مترمربع در دست اقدام است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به اصولی همچون سرعت، دقت و کیفیت در اجرای این طرح‌ها افزود: در راستای مدیریت صحیح منابع مالی و پرهیز از حفاری‌های پیش بینی نشده، معابری که نیاز به روکش آسفالت دارند شناسایی و با تکیه بر تلاش شبانه روزی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات عملیات به صورت اصولی اجرا می‌شود تا موجبات رضایتمندی ساکنان نیز فراهم شود.

براساس اعلام روابط عمومی شرکت عمران آب و خدمات کیش در قسمت شمالی فاز ٧ شهرک صدف، اجرای عملیات جدول گذاری و خیابان‌ها به مقدار ۳۶۰۰ متر طول، اجرای غلاف گذاری تاسیسات ۱۹۰۰ متر طول و عملیات کفپوش بتنی خیابان‌های فرعی به مقدار ۳۰۰۰ متر مربع و عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان‌های اصلی به مقدار ۱۵۰۰۰ مترمربع به اتمام رسیده است.

اجرای زیرسازی و کفپوش بتنی پیاده رو نیز به مقدار ۱۱ هزار متر مربع در دست اقدام است.

در قسمت جنوبی نیز اجرای عملیات جدول گذاری خیابان‌ها به مقدار ۱۸۰۰ متر طول، غلاف گذاری تاسیسات ۹۵۰ متر طول، عملیات کفپوش بتنی خیابان‌های فرعی به مقدار ۳۰۰۰ متر مربع در حال اجرا میباشد. عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان‌های اصلی نیز به مقدار ۸۲۵۰ مترمربع و اجرای زیرسازی و کفپوش بتنی پیاده رو به مقدار ۶۲۰۰ مترمربع در حال اجرا است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.