روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 2855
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 25 خرداد 1399 - 14:33 | | ارسال توسط :
افزایش چشمگیر آمار ابتلا به کرونا

فاجعه کرونا در استان هرمزگان

امروز فاجعه‌بارترین روز کرونایی استان هرمزگان بود و کرونا در این استان ۱۲ قربانی گرفت. هرمزگان امروز با رئیس‌جمهور یک سخن صریح دارد: آقای روحانی با تدابیر ویژه فاجعه کرونایی استان را مهار کنید و نشان دهید که جان جنوبی‌ها برایتان ارزش دارد.
فاجعه کرونا در استان هرمزگان

امروز فاجعه‌بارترین روز کرونایی استان هرمزگان بود و کرونا در این استان ۱۲ قربانی گرفت. هرمزگان امروز با رئیس‌جمهور یک سخن صریح دارد: آقای روحانی با تدابیر ویژه فاجعه کرونایی استان را مهار کنید و نشان دهید که جان جنوبی‌ها برایتان ارزش دارد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از تسنیم، هرمزگان در یک ماه گذشته شاهد افزایش چشمگیر و تصاعدی آمار ابتلا به کرونا و جان‌باختگان بر اثر این ویروس بوده است.

در کمال تعجب هیچ‌گونه اقدام عملی که بتوان آن را راه‌حلی برای مهار کرونا در استان دانست، از سوی مسئولان انجام نشده است و سهل‌انگاری‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد.

ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که تحت‌نظر و هدایت ستاد ملی قرار دارد و نمی‌تواند خارج از مصوبات ستاد ملی به صورت استانی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری کند، پس از آنکه دید آمار کرونا رو به فزونی گذاشته، محدودیت‌های اندکی را اعمال کرد که با عدم نظارت صحیح به سرانجام نرسید؛ این ستاد هم تنها به هشدار بسنده کرد و اقدام مؤثری انجام نداد.

متأسفانه ستاد ملی به جای تصویب قوانین سختگیرانه و تقبل هزینه زندگی مردم به مدت محدود، به پاک کردن صورت مسئله پرداخته و در اقدامی عجیب به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرده است به صورت استانی آمار کرونا را اعلام نکنند که این موضوع موجب ایجاد جو وحشتناک روانی و آثار مخرب جانبی و به وجود آمدن شایعات و گمانه زنی‌های مختلف خواهد شد. 

آقای رئیس‌جمهور، امروز استان هرمزگان داغدار ۱۲ انسانی است که علی‌رغم تمام تلاش‌های قابل‌تقدیر کادر درمان به علت سوءتدبیرها، کمبود امکانات بهداشتی در استان و درگیری شمار زیادی از پزشکان و پرستاران با بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

امروز مطابق گفته سخنگوی وزارت بهداشت در سراسر کشور ۷۵ مورد فوتی بر اثر کرونا ثبت شده که سهم استان هرمزگان با ۱۲ فوتی ۱۶ درصد جمع موارد بود، دیگر کار از زنگ خطر و هشدار و علامت قرمز گذشته است هرمزگان در بحرانی فرو رفته که معلوم نیست آیا بتواند از پس آن بربیاید یا خیر.

آقای روحانی سخن صریح مردم استان هرمزگان با شما این است: حالا که از مدیریت بیماری کرونا در استان کاری ساخته نیست هر چه سریع‌تر راهکاری عملی برای کنترل و کاهش آمار مبتلایان و تجهیز بیمارستان‌های درگیر بیماری کرونا و کمک به افزایش شمار تخت‌های بیمارستانی و آی‌سی یو بیندیشید و به‌صورت عملی نشان دهید که جان مردم هرمزگان برای شما با ارزش است.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : تسنیم
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.