روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 15349
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 26 اسفند 1399 - 13:26 | | ارسال توسط :

فرآیندنمایی به جای محصول نمایی رویکرد صداوسیمای مرکز کیش

مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش گفت: در صدد هستیم با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود با رویکرد فرایندنمایی به جای محصول نمایی، خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را انعکاس دهیم.
فرآیندنمایی به جای محصول نمایی رویکرد صداوسیمای مرکز کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، داود سیروس افزود: صدا و سیما از تعامل مردم و مسئولان برای انعکاس دغدغه‌های مردم و قابلیت‌ها کیش بیش از پیش بهره می‌گیرد.
وی از آمادگی کامل رسانه ملی برای همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش برای معرفی اولویت‌ها و قابلیت‌های منطقه و خدمت به ساکنان و گردشگران، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی خبر داد.
سیروس با ارائه پیشنهاد تدوین یک برنامه راهبردی مشترک و تعیین اولویت‌های مدنظر سازمان منطقه آزاد کیش برای تسریع و تسهیل روند توسعه منطقه، گفت: تدوین این برنامه، زمینه همکاری‌های مشترک و استفاده بهینه از امکانات و توانمندی‌های همکاران صداو سیمای مرکز کیش برای تسهیل و تسریع روند توسعه کیش را تقویت می‌کند.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به اینکه در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا سفر‌های نوروزی لغو شد، گفت: به دلیل وابسته بودن فعالان و مردم جزیره کیش به موضوع گردشگری، دولت درصدد است با حفظ ضوابط بهداشتی پذیرای گردشگران نوروزی باشد.
آهنگران از صدا و سیما، سازمان‌های مردم نهاد، انجمن ها، صنوف و شهروندان خواست با همدلی، همراه مسئولان باشند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش همچنین در دیدار با امام جمعه اهل سنت نیز با تاکید بر اتحاد و همدلی مثال زدنی مذاهب در کیش گفت: با برنامه ریزی‌های مناسب باید به بهترین شکل این ویژگی را به تصویر بکشیم.
شیخ یعقوب شمس هم در این دیدار بر ظرفیت‌های رسانه ملی تاکید کرد و با تقدیر از برنامه سازی‌های صدا و سیمای مرکز کیش گفت: فرهنگ بومیان کیش برای برنامه سازی ظرفیت مناسبی است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.