روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 41068
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 10 خرداد 1402 - 17:49 | | ارسال توسط :

فرمانده انتظامی کیش: سامانه ۱۹۷ پلیس مسیر ارتباطی با مردم را تقویت می‌کند

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با بیان اینکه مسیر ارتباطی پلیس و مردم با بهره مندی از سامانه ۱۹۷ تقویت شود، گفت:‌ پلیس از طریق این سامانه به دنبال دریافت پیشنهاد، شکایت، تشویق و ارائه راهنمایی از سوی مردم است تا از این طریق آن خدمات بهتری به مردم ارائه شود.
فرمانده انتظامی کیش: سامانه ۱۹۷ پلیس مسیر ارتباطی با مردم را تقویت می‌کند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرهنگ «علی اصغر جمالی» در حاشیه حضور در مرکز ۱۹۷ و دیدار چهره به چهره با مردم اظهار کرد: ۲۱ نفر از شهروندان با حضور در این مرکز مسایل و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف پلیس مطرح کرده و پاسخ‌های لازم را نیز دریافت کردند.

وی در رابطه با عمده موضوعات مطرح شده در دیدار چهره به چهره با مردم، یادآور شد: موضوعاتی از قبیل طرح برخورد با راکبان متخلف موتورهای شارژی، ایجاد ممنوعیت ورود خودرو در برخی مناطق، تلاش برای اقدامات فرهنگی و تقدیر از اقدامات کلانتری بیشترین مواردی است که در این دیدار از سوی مراجعه کنندگان مطرح شد.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش ادامه داد: در این دیدارها به دنبال حل مشکل یا اقناع سازی لازم برای شهروند برای طی صحیح مسیر هستیم که بازخورد مناسبی نیز داشته است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.