روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 4917
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 06 مرداد 1399 - 13:40 | | ارسال توسط :
استاندار هرمزگان:

فرهنگ عمومی نسخه اصلی مبارزه با بیماری کرونا است

دکتر همتی با اشاره به شیوع کروناویروس، گفت: فرهنگ عمومی نسخه اصلی مبارزه با بیماری کرونا است.

دکتر همتی با اشاره به شیوع کروناویروس، گفت: فرهنگ عمومی نسخه اصلی مبارزه با بیماری کرونا است.

به گزارش رورزنامه اخبار کیش از شبستان، دکتر «فریدون همتی»  در شصت و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی هرمزگان، فرهنگ را ضامن سلامت و پیشرفت جامعه دانست و اظهار کرد: جامعه‌ای که از فرهنگ غنی و منطبق بر ارزش‌های متعالی برخوردار باشد از همه آسیب‌ها و تهدیدها در امان است.

 وی تاکید کرد: در زمان فعلی اولویت فرهنگی کشور روحیه بخشی به جامعه و تولید محتوای اثرگذار برای آموزش مردم در مقابله با بیماری کرونا است.

 استاندار هرمزگان اضافه کرد: اگر ضرورت رعایت برخی مسایل برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا  به فرهنگ تبدیل شود در آن صورت می‌توانیم کرونا را شکست دهیم که به زودی محقق خواهد شد.

 وی به نقش مردم در رویدادها و اتفاقات مهم پرداخت و عنوان کرد: همراه کردن مردم از طریق ابزارها و کارکردهای فرهنگی صورت می‌گیرد و نتیجه آن بهبود اوضاع و حل مشکلات و تنگناه‌هاست.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان به اعتبارات برنامه‌های مصوب شورا اشاره کرد و افزود: اعتبارات دستگاه محدود است اما می‌توان با قطره‌هایی که می‌ماند بسیاری از برنامه‌های فرهنگی را به ثمر و شکوفای رساند.

 همتی، مدیریت در شرایط سخت را یک هنر خواند و گفت مدیریت در شرایط سخت براین اصل استوار است که با اعتبارات حداقلی می‌توان کارها بزرگی را انجام داد وگرنه کارکردن با بودجه فراوان هنر نیست.

 وی در ادامه بر نظم جلسات، پیگیری مصوبات، فعال سازی کارگروهای تخصصی شورا و … تاکید کرد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : شبستان
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.