روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 35397
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 30 مهر 1401 - 14:13 | | ارسال توسط :

فعالیت المپیاد ورزشی درون مدرسه ای کیش آغاز شد

فعالیت المپیاد درون مدرسه ای با حضور دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در جزیره کیش آغاز شد.
فعالیت المپیاد ورزشی درون مدرسه ای کیش آغاز شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، رییس اداره آموزش و پرورش کیش روز شنبه در آیین آغاز فعالیت المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اظهار کرد: این رویداد با هدف پویایی، شادابی دانش آموزان، توسعه تندرستی، سلامتی و کشف استعدادهای ورزشی در تمام مدارس جزیره برگزار می شود.
پرویز حیدری راد افزود: در این المپیاد تمام رشته های ورزشی انفرادی و تیمی ابتدا به صورت رعایت های مدرسه ای و پس از آن به صورت منطقه ای بین دانش آموزان جزیره برگزار می شود.
وی یادآور شد: دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد می توانند بر اساس توانایی هایشان به مرحله منطقه ای ، شهرستانی ، استانی ودر نهایت کشوری راه پیدا کنند.
حیدری راد با بیان اینکه اختتامیه مرحله منطقه ای بهمن ماه به اتمام می رسد افزود: بیش از ۱۰ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل در جزیره کیش در رشته های مختلف این المپیاد مشارکت داده می شوند.
وی گفت: برترین های منطقه ای فروردین و اردیبهشت سال اینده در مرحله استانی برای کسب جواز حضور در مسابقات کشور باهم رقابت می کنند.
جزیره کیش دارای بیش از ۱۰ هزار دانش آموز است که در ۵۲  مدرسه دولتی و خصوصی و ۴۰۰  کلاس در حال تحصیل هستند.
این تعداد دانش آموز شامل ۵۵۰ نفر در مقطع پیش دبستانی، پنج هزار و ۴۵۰ نفر در مقطع ابتدایی ، ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در مقطع متوسطه اول و یک هزار نفر در مقطع متوسطه دوم، ۳۳۰ نفر در هنرستان فنی، ۳۷۰ نفر در هنرستان کار دانش و ۳۳ نفر استثنایی و سایر هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.