روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 44624
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 04 مهر 1402 - 11:45 | | ارسال توسط :

قالیباف: شورای راهبری نظارت بر برنامه هفتم در لایحه پیش‌بینی شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی از پیش‌بینی تشکیل شورای راهبری برنامه هفتم توسعه با ترکیبی از مجلس شورای اسلامی و دولت به منظور نظارت عمومی بر اجرای این برنامه خبر داد.
قالیباف: شورای راهبری نظارت بر برنامه هفتم در لایحه پیش‌بینی شده است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه در پاسخ به تذکر چند تن از نمایندگان بیان کرد: تاکنون نمایندگان چندین تذکر در خصوص مواردی دادند که همه این موارد توسط معاونت قوانین و نظارت مجلس در آخرین روز اعمال می‌شود. یکی از این تذکرات مربوط به بحث قراردادهای خارجی است که حتما اصل ۸۱ درخصوص آنها رعایت می‌شود. هر اتفاق مالی قطعا گردش خزانه دارد و اگر در بخشی هم نیامده باشد حتما گردش خزانه اضافه می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: تذکر بعدی بحث ارائه گزارش است که مانند بودجه این موضوع لحاظ شده و گزارشات به صورت سه ماهه یا سالانه یا فصلی ارائه می‌شود و معاونت قوانین و نظارت این موضوع را لحاظ می‌کند. در بحث تنظیم آیین‌نامه‌ها نیز معاونت قوانین و نظارت در جاه‌هایی که ذکر نشده باشد آن را تصحیح می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در آخرین ماده برنامه نیز پیش بینی شده تا یک شورای راهبری برنامه با ترکیب مجلس شورای اسلامی و دولت به منظور نظارت عمومی تشکیل شود که در جای خود مورد بحث قرار می‌گیرد. در خصوص آیین‌نامه‌ها نیز تاکید شده که پس از تصویب و ابلاغ برنامه تا قبل از سال ۱۴۰۳ زمان‌بندی تهیه آیین‌نامه‌ها معین گردد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.