روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 46903
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 04 دی 1402 - 15:58 | | ارسال توسط :

قالیباف: میلاد حضرت مسیح روز همبستگی ادیان الهی برای رسیدن به صلح جهانی است

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتایان مسیحی خود گفت: میلاد حضرت عیسی (ع)، روز هم‌صدایی و همبستگی ادیان الهی برای رسیدن به عدالت و صلح جهانی است.
قالیباف: میلاد حضرت مسیح روز همبستگی ادیان الهی برای رسیدن به صلح جهانی است

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،محمدباقر قالیباف روز دوشنبه – چهارم دی ماه – با صدور پیامی خطاب به همتایان خود در کشورهای مسیحی و تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام)، اظهار داشت: مایلم مراتب تبریکات صمیمانه خویش و همکارانم در مجلس شورای اسلامی را به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد پیام‌ آور مودّت و مهربانی، حضرت عیسی مسیح (علیه‌السلام) و آغاز سال نو میلادی، به جنابعالی و همکاران محترم‌تان ابراز کنم.

وی افزود: میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه‌السلام)، روز هم‌صدایی و همبستگی ادیان الهی برای رسیدن به عدالت و صلح جهانی است.

رییس مجلس شورای اسلامی در این پیام تاکید کرد: امروز جهان آکنده از خشونت طلبی و افراط‌گرایی، بیش از هر زمان دیگری به معارف پیامبران الهی که مبتنی بر مهرورزی، همدلی و برادری میان انسان‌ها و رفع هرگونه تبعیض، ظلم و نابرابری است، نیاز دارد.

قالیباف در این پیام خاطرنشان کرد: امید است سال جدید میلادی با الهام از آموزه‌های نجات بخش آن پیامبر بزرگ الهی، برای جنابعالی و مردم کشورتان، سالی توأم با آسایش، سعادت و بهروزی باشد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.