روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 7419
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 29 شهریور 1399 - 10:47 | | ارسال توسط :
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

قدرت نیروی مسلح ایران صرفا به سلاح نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع مقدس پایه‌های انقلاب را محکم کرد، گفت: امروز ما قدرتمندترین نیروهای مسلح دنیا را داریم و این قدرت صرفا به سلاح نیست.
قدرت نیروی مسلح ایران صرفا به سلاح نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع مقدس پایه‌های انقلاب را محکم کرد، گفت: امروز ما قدرتمندترین نیروهای مسلح دنیا را داریم و این قدرت صرفا به سلاح نیست.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «وحید جلال‌زاده» اظهار داشت: امام (ره) درباره جنگ تحمیلی فرمودند: «این جنگ برای ما نعمت بود» و ما هم در دفاع مقدس چیزهای زیادی آموختیم که از آن می‌توان به ایستادگی و برگشتن به خویش نام برد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دفاع مقدس تنها جنگی بود که کل دنیا مقابل یک کشور صف آرایی کرد.  همه کشورهای دنیا پشت عراق بودند و ایران یکه و تنها مقابل آنان ایستاد و توانست در این جنگ پیروز شود. این تنها جنگی بود که بخشی از خاک ایران جدا نشد و این یک افتخار بود.

جلال‌زاده افزود: چهل سال از دفاع مقدس می‌گذرد نیروهای مسلح در کنار آموزه‌های دینی و ملی به قدرتمندترین نیرو تبدیل شده‌اند. کمتر ارتشی را پیدا می‌کنید که در کنار آموزه‌های دینی، عشق به مردم را داشته باشد.  

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار داشت: امروز سربازان وطن هم برای خاک ایران و هم برای آرمان‌های اسلامی می‌جنگند. امروز ما قدرتمندترین نیروهای مسلح دنیا را در قالب ارتش و سپاه داریم. قدرت این نیرو صرفا به سلاح نیست.

جلال‌زاده با بیان اینکه در برنامه ششم بر تقویت نیروهای مسلح تاکید شده است، افزود: امروز نیروهای مسلح ما به بخش‌های دیگر چون فناوری و صنایع کمک می‌کند و در سیل و زلزله و بلایای طبیعی در کنار مردم است. آتش سوزی کالیفرنیا با بلایای طبیعی در کشورهای دیگر را بنگرید هیچ گاه نیروهای مسلح آنان مانند ایران وارد صحنه نمی‌شوند این بدان دلیل است که نیروهای مسلح ما مجهز به اعتقادات ملی و دینی هستند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.