روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 35468
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 04 آبان 1401 - 11:50 | | ارسال توسط :

مانع تراشی معاونت عمرانی سازمان در خدمات رسانی

مدیرعامل شرکت ماهتاب کیش در گفتگو با روزنامه اخبار کیش با اشاره به تعرفه های فعلی آب و برق کیش گفت :تعرفه های اب و برق شرکت ماهتاب کیش، خردادماه امسال تهیه و برای تایید به سازمان منطقه ازاد کیش ارسال شد .این تعرفه ها شامل تعرفه آب و برق مسکونی، تجاری و صنعتی و بخش های دیگر منطقه آزاد کیش بود. متاسفانه سازمان منطقه آزاد کیش این تعرفه را قبول نکرد و سه ماه بعداز رد تعرفه ارسالی ، سازمان یک تعرفه جدید ابلاغ کرد و به جای اینکه تعرفه پایین تر از شرکت ماهتاب باشد بالاتر از نرخ ، اعلام می شود.
مانع تراشی معاونت عمرانی سازمان در خدمات رسانی

حسین قطبی مدیر عامل شرکت آب و نیروی ماهتاب اظهار داشت : این تعرفه ها براساس شرایط و هزینه های تولید در جزیره هر ساله در اردیبهشت ماه نهایت تا خرداد ماه از سوی سازمان اعلام می شد که امسال اواخر مرداد ماه و با نرخ بالاتر از درخواستی ما ، از سوی سازمان منطقه ازاد کیش اعلام گردید.
مدیر عامل شرکت آب و نیروی ماهتاب در ادامه با اشاره باینکه بخشی از مردم قادر به پرداخت تعرفه های جدید نیستند اظهارداشت: قاعدتا این افزایش تعرفه باید تولید کنندگان آب و برق را خوشحال کند اما با توجه به اینکه مردم با مشکلات عدیده ای اقتصادی مواجه هستند ، وصولی های فروش آب و برق هم به طبع با مشکلات زیادی رو به رو شده است
وی در ادامه در خصوص اینکه چه کسانی باید تعرفه را تایید کنند گفت : تعرفه های اعلامی، کارشناسی نشده است. و بطور قاعده باید هییت مدیره سازمان و معاونت عمرانی ، کار کارشناسی را انجام دهند . اما به نظر می رسد امسال کارشناسان تحت فشار این تعرفه ها را تصویب کردند و منطق اقتصادی هم پشت این تعرفه ها وجود ندارد .

به گزارش روزنامه اخبار کیش ؛ علی رغم یاداشت های مکرر در خصوص رعایت حقوق و منافع مردم ،گویا عده ای تنها به فکر اغراض و امیال شخصی خود هستند. کارشکنی های مختلف در ارایه خدمات همچون جلوگیری از توسعه شبکه برق ، عدم حمایت از آب و برق تولیدی نیروگاه جنوب ، آمار سازی های جعلی ، تعطیلی چند ماهه جزیره کیش بخاطرکمبود برق در حالی که برق تولیدی در نیروگاه جنوب اجازه ورود به شبکه برای جبران کمبود برق را نیافت و دهها دلیل دیگر که پاسخ منطقی برای عدم استفاده از طرفیت اب و برق جنوب کیش وجود نداشت. ادامه چنین رفتاری در منطقه مهم و تاثیرگذار مغایر با حمایت جدی حقوق و منافع مردم بخصوص سرمایه گداران است. بخش مهمی از شهرک صنعتی از نعمت برق محروم اند و کارخانه ها در تعطیلی بسر می برند در حالی که شرکت اب و برق جنوب برای نیرو رسانی به ان منطقه اعلام امادگی کرده اما معاونت عمرانی با توسعه شبکه مخالفت می کند ؟
از مدیرعامل محترم و پاکدست سازمان منطقه ازاد کیش انتظار می رود همانطور که مردم از برنامه های شما حمایت و در جلسه سرمایه گذاران با سرپرست جدید مناطق ازاد نیز از عملکرد جنابعالی دفاع کردند نسبت به عملکرد معاونت عمرانی مطبوع خویش ، واکنش موثری نشان دهند. . در شرایط اقتصادی کنونی نباید منافع مردم را قربانی اختلافات عده ای ماجرا جو قرار داد. متاسفانه برخی مدیران بجای خدمت و حل مشکلات ، به دنبال ایجاد شکاف ببن مردم و نظام هستند . چرا یک شرکت خصوصی با یک هزار پرسنل بخاطر عدم صدور مجوز نیرو رسانی به تعطیلی کشانده شود. این اخربن هشدار به انهایی است که با منافع مردم معامله می کنند . امیدواریم ضمن جدی گرفتن موضوع و حل آن در اولین فرصت ، جلوی خسران بیشتر گرفته شود وگرنه روزنامه اخبار کیش اسناد و مدارک عملکرد برخی مدیران را به قضاوت مردم خواهد گذاشت.

| منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.