روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 4399
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 28 تیر 1399 - 9:27 | | ارسال توسط :
سرمدی:

مجلس باید در فضایی آرام و قانونی به مطالبه گری خود از دولت ادامه دهد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد توصیه های مقام معظم رهبری به مجلس و رابطه این قوه با دولت گفت: نگه نداشتن حرمت‌ها طبق گفته مقام معظم رهبری خلاف شرع و عرف است.

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد توصیه های مقام معظم رهبری به مجلس و رابطه این قوه با دولت گفت: نگه نداشتن حرمت‌ها طبق گفته مقام معظم رهبری خلاف شرع و عرف است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا ، کیومرث سرمدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب در این جلسه به نیت خالص و کار کردن برای خدا و مردم تأکید داشتند و به این نکته مهم تأکید کردند که خوب باقی‌ماندن، هنر است. بنابراین به نظر من بخشی از منویات ایشان توصیات اخلاقی به نمایندگان بود.

این عضو مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه مردم با امید به این مجلس رأی دادند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با اشاره به گرفتاری‌های اقتصادی  و اجتماعی به توان کشور اشاره کردند. مقام رهبری به خوبی به منابع مادی و معنوی ما اشاره کردند و ایشان قدرت حل مشکلات را در نظام مشاهده کردند. جمله زیبای ایشان که فرمودند «خاطرم جمع است که مشکلات قابل حل است» دل‌ها را محکم می‌کند.

وی ادامه داد: حضرت آقا هم وجود مشکلات را تصدیق کردند و هم راهکارها را ارائه کردند. تأکید ایشان به مجلس این بود که اعتماد به آینده جمهوری اسلامی در گروی تلاش وکلای ملت در قوه مقننه است. توصیه مقام معظم رهبری در مورد چالش‌های بین دولت و مجلس این بود که مجلس از اختیارات قانونی خود استفاده کند اما متانت و تعامل با قوا را در دستور کار قرار دهد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «مجلس باید در فضایی آرام، قانونی و توأم با روابط حسنه به مطالبه‌گری خود ادامه دهد» گفت: به عقیده من، ما باید ضمن استفاده از اهرم‌های قانونی، رعایت اخلاق و حرمت را داشته باشیم. به هیچ کس نباید توهین کرد. نگه نداشتن حرمت‌ها طبق گفته مقام رهبری خلاف شرع و عرف است. ما قبلا هم به این موضوع دقت کرده بودیم اما زین پس باید بیشتر توجه کنیم.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.