روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 15156
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 20 اسفند 1399 - 23:18 | | ارسال توسط :

محدودیت‌های کرونایی جزیره کیش در تعطیلات نوروز

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: مسافران نوروزي كه از راه دريايي قصد سفر به جزيره دارند باید رزرو هتل داشته باشند و یا اثبات شود که سند ملکی دارند یا خانه دوم آن‌ها جزیره کیش است.
محدودیت‌های کرونایی جزیره کیش در تعطیلات نوروز

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر رضانیا گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا کشور سفر به مناطق قرمز و نارنجی ممنوعیت دارد و سفر به مناطق زرد و آبی می‌تواند با رعایت دستورالعمل‌های مشخص شده انجام شود.
وی افزود: براساس آخرین دستورالعمل‌های اعلام شده سفربه مناطق زرد و آبی باید در قالب رزرو هتل و تور باشد که قابل رصد باشند.دکتر رضانیا با اشاره به اینکه در جزیره کیش هم محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است، افزود: مسافرانی که از راه دریایی قصد سفر به جزیره کیش دارند با خودرو امکان ورود به جزیره کیش را ندارند.سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: این مسافران باید رزرو هتل داشته باشند و یا اثبات شود که سند ملکی دارند یا خانه دوم آن‌ها جزیره کیش است.وی افزود: بحث ایجاد کمپینگ‌های چادری در کشور و جزیره کیش ممنوع است.
دکتر رضانیا افزود: امیدواریم بتوانیم خانه‌های شبانه جزیره کیش را ساماندهی کنیم و مطمئن باشیم که دستورالعمل‌های بهداشتی که در هتل‌ها رعایت می‌شود در این خانه‌ها نیز رعایت می شود.
وی گفت: خواهش می‌کنم از مسافران و ساکنان جزیره کیش که به جد ضوابط بهداشتی را جدی بگیرند.
سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: امیدواریم با همکاری اصناف، ساکنان و مسافران جزیره کیش درایام نوروز بتوانیم با پیشگیری از ورود به اوج پیک بعدی شیوع ویروس کرونا اقتصاد و گردشگری جزیره کیش را همزمان با سلامت کیش حفظ کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.