روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 25065
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 01 دی 1400 - 11:55 | | ارسال توسط :

محدودیت پذیرش آموزش گواهینامه موتورسیکلت در کیش حذف شد

رییس پلیس راهور کیش گفت: در راستای توسعه طرح ساماندهی موتورسیکلت های شارژی محدودیت پذیرش آموزش و ارایه گواهینامه این وسیله نقلیه در کیش برداشته شد.
محدودیت پذیرش آموزش گواهینامه موتورسیکلت در کیش حذف شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرهنگ مهدی توانگر روز چهارشنبه اظهار داشت: پیش از این آموزشگاه راهنمایی و رانندگی جزیره در هر هفته ۲ متقاضی رل پذیرش می کرد که به منظور سهولت در طرح ساماندهی و قانونمند کردن تردد با این وسیله محدودیت پذیرش برداشته شده است.
وی یادآور شد: هم اکنون در این جزیره روند پلاک گذاری موتورسیکلت های شارژی در حال انجام است و توصیه می شود صاحبان موتورسیکلت ها هر چه زودتر نسبت به پلاک گذاری وسیله خود اقدام کنند.
کیش – ایرنا – رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کیش گفت: این پلیس در راستای ساماندهی موتورسیکلت های شارژی جزیره تسهیلات ویژه ای برای متقاضیان گواهینامه رانندگی این وسیله نقلیه اعطا می کند.

توانگر گفت: هم اکنون در این جزیره حدود هشت هزار دستگاه موتورسیکلت شارژی وجود دارد که سه هزار دستگاه آن از داخل کشور و پنج هزار مورد نیز از خارج از کشور به این جزیره وارد شده که تمام این دستگاه ها در یک بازه زمانی باید احراز هویت،  ساماندهی و پلاک گذاری شود.
طبق اعلام پلیس راهور موتورسیکلت ها در ۴۰ درصد تصادفات جزیره کیش نقش دارند و در ۲۰ درصد تصادف ها نیز از سوی این پلیس مقصر شناخته شده است که انتظار می رود با طرح ساماندهی و قانونمند شدن تردد ها این نقش کاهش داشته باشد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.