روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 45557
  پرینتخانه » علمی و فناوری تاریخ انتشار : 04 آبان 1402 - 16:12 | | ارسال توسط :
در دیدار زارع‌پور با رئیس سازمان تنظیم ارتباطات عمان:

محورهای همکاری‌های علمی بین ایران و عمان بررسی شد

وزیر ارتباطات در سفر به عمان به صورت جداگانه با وزیر آموزش عالی، پژوهش علمی و نوآوری همچنین و رییس سازمان تنظیم ارتباطات عمان دیدار کرد و در آن محورهای موجود همکاری‌های مشترک بین دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.
محورهای همکاری‌های علمی بین ایران و عمان بررسی شد

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«عیسی زارع‌پور» در روز دوم از سفر به عمان با «رحمه بنت ابراهیم المحروقیه» وزیر آموزش عالی، پژوهش علمی و نوآوری این کشور ملاقات کرد.

در این دیدار، دو طرف پیرامون همکاری های مشترک دانشگاهی و پژوهشی مذاکره و در مورد محورهای این همکاری ها پیشنهاداتی را مطرح کردند.

وزیر ارتباطات با اشاره به فعالیت‌های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین پارک فاوا، به معرفی ظرفیت‌های آنها پرداخت و خواستار همکاری‌های مشترک وزارت آموزش عالی، پژوهش علمی و نوآوری کشور با این دو نهاد وزارت ارتباطات شد.

وزیر عمانی از این پیشنهاد استقبال کرد و قرار شد تا با تشکیل کارگروهی، محورهای موجود برای انجام این همکاری در جلسات کارشناسی بررسی و احصا شود.

در ادامه زارع‌پور در نشست مشترک با «عمر بن حمدان بن حمود الاسماعیلی» رییس سازمان تنظیم ارتباطات عمان، در مورد امور مربوط به تنظیم‌گری و رگولاتوری اپراتورهای ارتباطی مذاکره کردند.

برپایه این گزارش، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راس هیاتی متشکل از تعدادی از معاونان و روسای سازمان ها و مدیران عامل شرکت های تابعه این وزراتخانه دیروز (چهارشنبه) به مسقط سفر کرد و با وزیر ارتباطات و حمل و نقل عمان برای پیگیری و ارائه برنامه عملیاتی تفاهمنامه ای که چند ماه پیش میان دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا شده بود، دیدار و مذاکره کرد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.