روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31709
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 29 خرداد 1401 - 9:50 | | ارسال توسط :
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

مدیریت بحران کیش تا بازگشت آرامش در آماده باش است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اعضای ستاد بحران این جزیره تا بازگشت آرامش و توقف پس لرزه ها آماده باش خود را به صورت کامل حفظ می کنند.
مدیریت بحران کیش تا بازگشت آرامش در آماده باش است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، مهدی کشاورز شنبه شب در سومین نشست ستاد بحران جزیره کیش با اشاره به پس لرزه های متعدد و لزوم حفظ آمادگی برابر اتفاقات احتمالی اظهار داشت: انتظار می رود با توجه به اهمیت موضوع افراد از اظهار نظرهای غیر کارشناسی خودداری کرده و مردم توجه داشته باشند در مواقع ضروری از جمله وقوع زمین لرزه مرجع اصلی اخبار رسانه های رسمی هستند.

وی افزود: تاکنون ریزش هیچ ساختمانی به علت زمین لرزه های چند روز گذشته در این جزیره گزارش نشده و کارشناسان فنی ستاد فنی بحران موظف هستند هرشب نسبت به بررسی ساختمان های نا ایمن اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه شماره ١٢۴ و ٠٩٣۴٧۶٩٠١١١ برای دریافت پیام‌ها و گزارش های مردمی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: حفظ آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران تا بازگشت آرامش به جامعه و توقف زمین لرزه ها ادامه دارد.

رئیس ستاد مدیریت بحران جزیره کیش نیز در این جلسه گفت: مجموعه ستاد بحران به صورت ویژه موضوعات را رصد می کند و معتقدم با جلوگیری از هیجانات و اقدامات اساسی و اطلاع رسانی خوب رسانه ها باعث مدیریت جو روانی شده است.

سعید پورزادی با بیان اینکه هم اکنون در ۲ نقطه جزیره امکان اسکان افراد فراهم شده است، افزود: فردا نیز سالن های نمایشگاه بین المللی برای افزایش محل های اسکان تجهیز می شود.

وی در خصوص تامین مایحتاج مورد نیاز مردم نیز گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان نیز این اقلام ضروری را تامین کرده و تمام نهادها امدادی، امنیتی و انتظامی نیز در آماده باش کامل هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.