روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13139
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 05 بهمن 1399 - 19:16 | | ارسال توسط :
معاون توسعه مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان:

مسابقات تنیس کیش، بخشی از مانور قهرمانی بانوان کشور است

معاون توسعه مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به توانمندی بانوان در رشته تنیس،‌ مسابقات تنیس کیش را بخشی از مانور قهرمانی بانوان کشور دانست.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،ژاله فرامرزیان که برای شرکت در مراسم اختتامیه تنیس بانوان در کیش حضور پیدا کرده بود افزود: آرزوی من این است که بانوان بتوانند در استفاده از فرصت های برابر در عرصه ورزش موفقیت های بیشتری را کسب کنند.همچنین با توجه به عقب ماندگی هایی که درعرصه ورزش زنان وجود دارد، ما به عنوان یک مجموعه مسئول، در حوزه ورزش بانوان رویکرد تبعیض مثبت داریم و امیدواریم بتوانیم زمینه موفقیت و سلامت زنان را فراهم کنیم.

وی افزود: جزیره کیش از نظر زیرساخت، هتلینگ و همچنین آب و هوا و داشتن فضای مناسب گزینه بسیار خوبی برای مسابقات تنیس در این فصل است. همچنین این مسابقات که نشان از توانمندی زنان در رشته تنیس دارد، بخشی از مانور قهرمانی بانوان کشور است.

فرامرزیان در خصوص داوری زنان در بازی های بین المللی گفت: مجموعه اقداماتی که در این زمینه انجام شده به صورت تخصصی در فدراسیون متمرکز است و امید دارم با پیشرفت ورزش زنان به مرور شرایط بهتری را تجربه کنیم و درآینده بتوانیم فرصتی برابر برای حضور بانوان درتمامی عرصه ها مهیا کنیم.

 رییس فدراسیون تنیس نیز با اشاره به پتانسیل بالای بانوان در رشته تنیس گفت: قهرمانی تیم هرمزگان نشان از رشد و توسعه این ورزش در سایر نقاط کشور دارد.

داوود عزیزی به کمبود سالن های ورزشی و زمین های تنیس در کشور اشاره کرد و افزود: ما بسیاری از مشکلات و کمبود های ورزشی را به معاون محترم وزیر ورزش گزارش کردیم، تا با همکاری و کمک وزارت ورزش و بخش خصوصی اتفاقات خوبی را بتوانیم رقم بزنیم. 

مونا گل نبی سر داور مسابقات جام تنیس بانوان نیز با تاکید بر افزایش تعداد تیم ها در این دوره از مسابقات، گفت: در این مسابقات که  ۷۳ تیم از ۱۳ استان شرکت کردند، ۱۰ داور و یک ناظر حضور داشتند.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به تعداد زیاد تیم ها آنها  به سه دسته تقسیم شدند که ۵۶ تیم در قالب ۱۴ گروه ۴ تیمی با یکدیگر مسابقه دادند. سپس برندگان در مرحله گروهی دوم با ۱۷ تیم که رنک داشته و خارج از جدول بودند، در۸ گروه ۴ تیمی با هم رقابت کردند که از این ۸ گروه ۲ تیم برتر صعود کردند و در جدول ۱۶ تایی به رقابت پرداختند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.