روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48281
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 29 بهمن 1402 - 15:39 | | ارسال توسط :

معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی تنیس پیشکسوتان

مسابقات بین‌المللی تنیس پیشکسوتان با معرفی نفرات برتر در جزیره کیش به پایان رسید.
معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی تنیس پیشکسوتان

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، رقابت‌های بین‌المللی تنیس پیشکسوتان با انجام دیدار‌های پایانی در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.

اصلان منتخب، آرش معینی به عنوان نفرات اول و دوم و مسعود الماسی و هادی جلالوند نیز مقام سوم مشترک را در رده سنی بالای ۳۰ سال کسب کردند.

محمد علی حاجیعلی، پیمان حیدری مقام اول و دوم و مهدی مکی نسب و امیر ذوقی نیز مقام سوم مشترک را در رده سنی بالای ۳۵ سال بدست آوردند.

ابراهیم شانجانی، کامبیز رحمانیان رتبه‌های اول و دوم و امین امینیان و محسن شرافتی نیز مقام سوم مشترک را در رده سنی بالای از ۴۰ سال کسب کردند.

شروین رکوعی، مرتضی جعفر مقام اول و دوم رده سنی بالای از ۴۵ سال و کامیار سمسار نژاد و مجید سربازی نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

امید افشار، علیرضا مجدآبادی مقام‌های اول و دوم رده سنی بالای از ۵۰ سال و اشکان افشار ارومیه و کوروش حیدری نیز مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

نوید کوثر و مازیار جعفر بای مقام‌های اول و دوم رده سنی بالای از ۵۵ سال و امید روغنی و فرهاد مهر آیین رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ابراهیم مسلمی بی هندی، عیسی تقی نسب و وحید شورشی مقام‌های اول تا سوم رده سنی بالای از ۶۰ سال را کسب کردند.

مسعود الماسی، اصلان منتخب و هادی جلالوند و آرش معینی رتبه‌های اول و دوم رده سنی بالای از ۳۰ سال دونفره را کسب کردند.

محسن شرافتی، پیمان حیدری و  محمد حاجیعلی و مهدی شفاعتی نیز رتبه‌های اول و دوم رده سنی بالای از ۳۵ سال دونفره را کسب کردند.

افشین افلاطون، ابراهیم منصوب شانجانی و کامبیز رحمانیان و مجید سربازی در رده سنی بالای از ۴۰ سال رتبه‌های اول و دوم دو نفره را بدست آوردند.

رضا حداد، کامیار سمسار نژاد و آرش ایقانی و مازیار مشکاتی در رده سنی بالای از ۴۵ سال دو نفره توانستند صاحب عناوین اول و دوم شوند.

فرهاد مهر آیین، امید افشار و علیرضا رضایی، شروین رکوعی در رده سنی بالای از ۵۰ سال دو نفره به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند.

داود فهندی سعدی و ابرهیم مسلمی در رده سنی بالای از ۵۵ سال دونفره قهرمان و بهنام افشار جهان شاهی و عیسی تقی نسب نیز به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

نیایش احمدی و فهمیه عتوت رتبه‌های اول و دوم و سارا خادم، اسرا عبدالله زاده نیز رتبه سوم مشترک را در رده سنی بالای۳۰ سال بانوان کسب کردند.

زینب الاسادات حسینی و ندا یاسینی مقام‌های اول و دوم رده سنی بالای ۳۵ سال بانوان و مونا نواب و رعنا بهنام فر مقام سوم مشترک را کسب کردند.

سمانه عالمی پور و فائزه خدا کرمی مقام‌های اول و دوم در رده سنی بالای ۴۰ سال بانوان و سولاله امینیان و شهره عظیمی نیز رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

نیایش احمدی، زینب السادات حسینی و بیتا طاهری و فهمیه عتوت در رده سنی بالای از ۳۰ سال دونفره مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

شهره عظیمی و ریحانه حسین خانی و سمانه عالمی پور و فائزه خدا کرمی در رده سنی بالای از ۳۵ سال دو نفره مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.

مسابقات بین‌المللی تنیس پیشکسوتان با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت کننده در رده‌های سنی ۳۵ تا ۶۰ سال آقایان و رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال بانوان از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در بخش انفرادی و ۲نفره در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار شد.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و سمیرا قدسی نیز به عنوان مدیر مسابقات حضور داشت.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.