روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45811
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 16 آبان 1402 - 10:35 | | ارسال توسط :

معرفی نفرات برتر مسابقات بوکس گرامیداشت هفته تربیت بدنی

مسابقات بوکس آقایان گرامیداشت هفته تربیت بدنی ۱۴۰۲ با حضور ۳۵ نفر بوکسور در کیش برگزار شد.
معرفی نفرات برتر مسابقات بوکس گرامیداشت هفته تربیت بدنی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید به سرمربیگری ابوالفضل افتخاری در سالن چند منظوره غدیر برگزار شد و نفرات برتر مسابقات مشخص شدند.

سجاد رستمی، طا‌ها عادلیان و حسام دهقان زاده در رده سنی نونهالان وزن ۴۵ کیلوگرم، محمد طا‌ها ناصری، افشین جنگی و آیدین سرگزی در رده سنی نونهالان وزن ۴۹ کیلوگرم رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

عرشیا جنگی، اشکان کاظمی و امیرمحمد نظری در رده سنی نوجوانان وزن ۵۱ کیلوگرم، کیان ساحلی، احمدرضا ساتکی و طا‌ها رحیمیان نیز در رده سنی نوجوانان وزن ۵۴ کیلوگرم عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رادین صلواتی و امیر مهدی پالایی در رده سنی نوجوانان وزن ۵۷ کیلوگرم اول و دوم و مهرشاد بهلولوند، مهدی عباسی و آریا ملک محمدی در رده سنی نوجوانان وزن ۵۷ کیلوگرم عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

پارسا خوبانی، امیرحسین فلاح و علیرضا بادپروا در رده سنی جوانان وزن ۶۰ کیلوگرم و صالح ساوسی، آراد حسینی و ایلیا کهریزی در رده سنی جوانان وزن ۶۳ و نیم کیلوگرم و ابوالفضل افراخته، علی تهوری و شاهرخ اکبری در رده سنی جوانان وزن ۶۷ کیلوگرم عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

علیرضا صابری، امیرضیاعی و ایلیا سید زاده در رده سنی امید وزن ۷۵ کیلوگرم نفرات اول تا سوم و آرش قاسمی و امیرعلی احمدی عناوین اول و دوم را در رده سنی امید وزن ۸۱ کیلوگرم کسب کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.