روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 36560
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 23 آذر 1401 - 14:12 | | ارسال توسط :

مقدمات تشکیل تیم ملی ماهیگیری در حال انجام است

سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی گفت: مقدمات تشکیل اولین تیم ملی ماهیگیری در زیر مجموعه این فدراسیون در حال انجام است.
مقدمات تشکیل تیم ملی ماهیگیری در حال انجام است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، رضا شجیع روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار کرد: این تیم با همکاری انجمن ماهیگیری ورزشی در استایل های کارپفیشینگ، ترولینگ و اسپینینگ تشکیل می شود.
وی اضافه کرد: فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی به عنوان یک مجموعه تازه تاسیس از این رشته ورزشی، جذاب و پر طرفدار و مدال آور حمایت می کند تا در آینده نه چندان دور شاهد پیشرفت چشمگیر این ورزش جذاب باشیم.
مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری اولین دوره بازی های ساحلی این جزیره با عنوان «کیش گیمز» در اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور ورزش های ساحلی ‌و دریایی از جمله ماهیگیری ورزشی خبر داد و افزود: با تصمیم ستاد برگزاری بازی ها، مسابقات ماهیگیری ورزشی در ۳ استایل در این رویداد بی سابقه حضور دارد.
شجیع افزود: باتوجه به پتانسیل بالای ماهیگیری ورزشی و طرفداران زیاد این رشته در سطح دنیا و وجود زیر ساخت های مناسب رویداد های جهانی و بین المللی در جزیره کیش، آماده برگزاری دوره های بین المللی مربیگری و داوری ماهیگیری و مسابقات مختلف این رشته در سطح آسیایی و ‌جهانی هستیم.
انجمن ماهیگیری ورزشی ایران ابتدای امسال توانست عضو رسمی کنفدراسیون جهانی ماهیگیری ورزشی cips-fips شود.
فدراسیون جهانی ماهیگیری رسما مورد تایید و زیرمجموعه نهادهای مهم ورزشی بین المللی و المپیکی مثل گایفس و اسپورت اکورد و آیمز و وادا است که در مدال آوری از اهمیت بالایی برای رنکینگ هر کشور به حساب می آید.
روز پنجشنبه ۲۶ آبان امسال همزمان با گردهمایی روسای فدراسیون های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان ۲ فدراسیون ورزشی جدید ورزش‌های بادبانی و دریایی و ساحلی تاسیس و با دستور حمید سجادی فعالیت خود را آغاز کرد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.