روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 28030
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 23 اسفند 1400 - 12:14 | | ارسال توسط :

ممنوعیت اسباب کشی بدون مجوز در تعطیلات نوروز

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری است.
ممنوعیت اسباب کشی بدون مجوز در تعطیلات نوروز

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرگرد محمد زنگانه افزود: با هدف کاهش جرایم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی به خصوص سرقت و ایجاد فضایی امن و آرام برای ساکنان جزیره کیش که قصد مسافرت و ترک منزل را دارند، برنامه‌های کنترلی پلیس تشدید می‌شود.

وی افزود: هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی تا پانزدهم فروردین با تاییدیه کلانتری باید انجام شود و افرادی که قصد اسباب کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را دریافت کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش خاطرنشان کرد: قرارگاه نوروزی پلیس آماده هرگونه پاسخگویی به ساکنان و گردشگران در ۲۴ ساعت شبانه روز در ایام نوروز است.

سرگرد زنگانه تعامل و همکاری ساکنان و گردشگران با پلیس را ضروری خواند و از مردم درخواست کرد نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.