روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 20690
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 31 مرداد 1400 - 12:24 | | ارسال توسط :

مهار بیماری کرونا با حمایت و پشتیبانی‌های همگانی در کیش

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش مداوای رایگان افراد مبتلا به بیماری کرونا را گامی دیگر برای تکمیل طرح بزرگ درمان در این منطقه عنوان کرد.
مهار بیماری کرونا با حمایت و پشتیبانی‌های همگانی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، رحمان سادات نجفی با اشاره به اینکه هم اکنون با گسترش شیوع بیماری کرونا در گرداب مهیب و ویرانگر پدیده شوم قرار گرفته ایم، افزود: با حمایت و پشتیبانی‌های همگانی می‌توانیم مسیر را به سمت تندرستی و استمرار حمایت همنوعانمان هموار کنیم.

سادات نجفی افزود: با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای پرداخت هزینه‌های سنگین درمان بیماران کرونایی، این کار گامی دیگر برای تکمیل طرح بزرگ درمان در جزیره کیش است.

وی بر نقش موثر بخش خصوصی برای برون رفت از شرایط حاکم بر جامعه، گفت: تکمیل طرح بزرگ درمان در جزیره کیش نیارمند به مشارکت حداکثری بخش‌های خصوصی جزیره است.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش گفت: با اهدای کمک‌های مالی اعضای گرانقدر و خیر اندیش بخش‌های خصوصی می‌توانیم بخشی از هزینه‌های مورد نیاز خانواده‌های درگیر به بلای خانمانسوز کرونا را تامین کنیم.

وی از بخش‌های خصوصی در جزیره کیش درخواست کرد کمک‌های مالی خود را به شماره حساب ۱۰۵۸۳۵۰۰۰ و شبا IR ۳۵۰۰۰۰۱۰۵۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۸۰۵۱ بانک تجارت به نام جامعه بازاریان و بازرگانان کیش واریز تا در چرخه بهبودی شهروندان عزیزمان مورد استفاده قرار گیرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.