روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19320
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 20 تیر 1400 - 10:11 | | ارسال توسط :

نام نویسی هزار مشمول در سامانه مالیات بر ارزش افزوده

مدیر اداره امور مالیاتی منطقه آزاد کیش گفت: هزار نفر از مودیان مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده در سامانه نام نویسی کرده اند.
نام نویسی هزار مشمول در سامانه مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حمیدرضا منتظری افزود: پیش بینی ما این است که تقریبا تمامی مودیان شاغل در بخش اشخاص حقیقی صاحبان مشاغل که بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ اظهارنامه بوده است این اظهارنامه‌ها را ارائه کرده اند.

وی افزود: این افراد می‌توانند مانند گذشته از معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند شوند.

منتظری گفت: با توجه به اطلاع رسانی‌های انجام شده و الزام در قانون بودجه حدود هزار نفر از مودیان مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده در سامانه نام نویسی کرده اند.

مدیر اداره امور مالیاتی منطقه آزاد کیش گفت: از این مشمولان حدود ۵۰۰ نفر ثبت نام نهایی خود را در سامانه مالیات بر ارزش افزوده به نشانی intamedia.ir انجام داده اند و ۳۷۰ نفر نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی دوره بهار خود اقدام کرده اند.

منتظری گفت: توصیه ما به مودیان مالیاتی این است که دوره‌های مالیاتی خود را به ترتیب انجام دهند تا براساس قانون بتوانند از معافیت‌های مالیاتی در مناطق آزاد بهره‌مند شوند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.