روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 15190
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 22 اسفند 1399 - 15:41 | | ارسال توسط :
با تلاش شیراز، به نام و کام کیش

نایب قهرمانی هندبال شیرازی‌ها در لباس کیشی‌ها

تیم هندبال بانوان شیراز با نام کیش نایب قهرمان مسابقات آزاد قهرمانی کشور شد.
نایب قهرمانی هندبال شیرازی‌ها در لباس کیشی‌ها

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صدا وسیما،رییس هیات هندبال شیراز در گفت و گوی اختصاصی گفت: تیم هندبال ساحلی بانوان شیراز، که با عنوان تیم کیش در مسابقات آزاد قهرمانی کشور شرکت کرده بود، نایب قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.
این مسابقات از ۱۶ تا ۱۹ اسفند با شرکت یازده تیم در شهر بندرعباس برگزار شد.
وی دلیل حضور تیم شیراز با نام کیش در این مسابقات را، نبود حامی و نداشتن بودجه برای اعزام تیم شیراز به مسابقات کشوری بیان کرد.
امید ده بزرگی با بیان این که بر اساس تفاهم نامه بین هیات هندبال شیراز و محمد گل مینا رییس هیات هندبال کیش، این دو هیات یکدیگر را حمایت می‌کنند افزود: اگر از تیم شیراز حمایت شده بود، بانوان شیرازی نایب قهرمانی را به شیراز هدیه می‌داند.
او با اشاره به نبود زمین ساحلی در شیراز گفت: تیم‌های هندبال بانوان و آقایان شیراز در چند سال گذشته، بدون امکانات و داشتن شرایط تمرین مناسب، موفقیت‌های زیادی از جمله قهرمانی و نایب قهرمانی آقایان در مسابقات قهرمانی کشور و حضور چند نفر از بازیکنان شیراز در تیم ملی را داشته اند.
هم اکنون امیر ارسلان قشقائی زاده، متین گلدان، ابوالفضل رستمی و کسری پور اعتماد از شیراز به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان دعوت شده اند.
ده بزرگی لزوم ایجاد یک زمین ساحلی برای تمرین رشته‌های مختلف ساحلی در شیراز را جز نیاز‌های لازم ورزش فارس دانست و افزود: از مسئولان ورزش شیراز درخواست میکنم که یک زمین ساحلی تخصصی هندبال ایجاد کنند.
وی گفت: تا زمانی که شرایط مهیا نشود، ناچار هستیم تیم‌های شیراز را با نام و حمایت شهر‌های دیگر به مسابقات اعزام کنیم که در پی آن شهر شیراز از عناوین کسب شده توسط ورزشکاران این شهر بی بهره می‌ماند.
رییس هیات هندبال شیراز افزود: امیدوارم که مسئولین دستگاه‌های اجرایی و صاحبان سرمایه در کلانشهر شیراز نگاهی ویژه به این رشته ورزشی داشته باشند و با حمایت از هیات هندبال شیراز و ورزشکاران هندبال، انگیزه‌ای برای تلاش و افتخارآفرینی‌های بیشتر به وجود آورند.
وی ابراز امیدواری کرد که با ورود حامیان مالی، دغدغه بازیکنان و مربیان در زمینه حمایت مالی از بین می‌رود و به موضوع اصلی که تمرین و آماده سازی است خواهند پرداخت.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.