روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 43626
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 01 شهریور 1402 - 13:13 | | ارسال توسط :

نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس و وزیر امور خارجه

نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه روز سه شنبه به میزبانی وزیر امور خارجه برگزار شد.
نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس و وزیر امور خارجه

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،در این دیدار وحید جلال زاده رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص برخی تحولات سیاست خارجی مطرح کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز در این نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را در جریان برخی تحولات روابط و سیاست خارجی از جمله روابط با عربستان، مذاکرات رفع تحریم ها، حقابه ایران از افغانستان، دیپلماسی اقتصادی، روابط با اروپا و تحولات اوکراین قرار داد.

همچنین، در این نشست علی باقری معاون سیاسی، علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان، حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان، عبدالله سهرابی مدیرکل امور ایرانیان و ناصر کنعانی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه به ترتیب گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم ها و تفاهمات مربوط به آزاد سازی منابع مالی، روابط با افغانستان و پیگیری حقابه هیرمند، امور ایرانیان خارج از کشور، اقدامات بعمل آمده در خصوص مقابله با موضوع اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی و اقدامات دستگاه دیپلماسی پیرامون راهپیمایی اربعین ارائه دادند.

در پایان این نشست، امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.