روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 27036
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 20 بهمن 1400 - 14:21 | | ارسال توسط :

نظارت بر وضعیت ایمنی مراکز گردشگری

مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از نظارت بر وضعیت ایمنی مراکز گردشگری و ساماندهی فروش خدمات این حوزه خبر داد.
نظارت بر وضعیت ایمنی مراکز گردشگری

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، علی ابراهیمی معینی، گفت: راهکار‌هایی برای کاهش مراحل اداری ارائه شد تا با همکاری حوزه‌های مختلف صدور مجوز‌ها با کمترین وقفه انجام شود.

ابراهیمی افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز اداره استاندارد و آتش نشانی نظارت مستمر بر مراکز گردشگری را در دستور کار خود قرار دهد تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

وی گفت: پس از برگزاری جلسه هم اندیشی و ساماندهی فروش خدمات گردشگری اصناف براساس ماده ۸۸ قانون نظارت صنفی می‌بایست جایگاه و قدرت خود را داشته باشند و با تعامل و همکاری که بین سازمان منطقه آزاد کیش و جوامع وجود دارد مانع از بروز تخلفات صنفی خواهیم شد.

مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: برخورد با تخلفاتی مانند گرانفروشی، ارزان فروشی که مصداق اخلال در نظام اقتصادی است مانند نحوه برخورد با مشتری و گردشگران از مصوبات نشست مشترک با آتش نشانی و اداره استاندارد و جامعه هتلداران بود.

ابراهیمی معینی تصریح کرد: بررسی وضعیت ایمنی مراکز گردشگری و هتل‌ها نیز از مواردی بود که با همکاری جامعه هتلداران و اداره استاندارد کیش انجام می‌شود.

مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: بر اساس تاکید سرپرست معاونت گردشگری تا قبل از آغاز بکار رسمی ستاد نوروزی ۱۴۰۱، نظارت و بازدید‌های تخصصی از تمامی مراکز اقامتی و خدمات گردشگری انجام خواهد شد و آتش نشانی و اداره استاندارد نیز باید بازدید‌های تخصصی خود را تا این تاریخ به پایان برسانند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.