روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18938
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 08 تیر 1400 - 15:05 | | ارسال توسط :

نظارت کارشناسان بهداشت بر روند برگزاری آزمون سراسری در کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای داوطلبان و عوامل اجرائی کنکور الزامی است و کارشناسان این مرکز بر روند برگزاری کنکور نظارت خواهند کرد.
نظارت کارشناسان بهداشت بر روند برگزاری آزمون سراسری در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، دکتر رضانیا گفت: محل برگزاری آزمون یک روز قبل از برگزاری کنکور گندز دائی شده است و تلاش خواهیم کرد تا آزمون در محیطی سالم و امن برگزار شود.

وی افزود: قبل از برگزاری آزمون، در بحث فاصله گذاری، تهویه و سیستم خنک کننده توسط کارشناسان مرکز توسعه سلامت کیش بازدید می‌شود.

دکتر رضانیا گفت: باید همه داوطلبان و عوامل اجرائی کنکور فرم خوداظهاری سلامت را روزانه پر کنند، چرا که براساس فرم خوداظهاری‌ برای کسانی که علائم دارند، محل برگزاری کنکور در جای دیگری که شرایط ایزوله بهتر و در مکان خاص و با فاصله گذاری خاص خواهد بود.

وی افزود: یک روز قبل از برگزاری کنکور از تمامی عوامل اجرایی کنکور تست کرونا گرفته می شود تا از سلامت آن‌ها برای جلوگیری از انتشار بیماری مطمئن شویم.

دکتر رضانیا گفت: از کسانی که حتی سرماخوردگی ساده دارند، درخواست داریم کتمان نکنند، زیرا با کمال آرامش می‌توانند کنکور بدهند و فقط محل آزمون از دیگران متفاوت و در واقع در کنار همان محل اصلی است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از خانواده‌ها خواست خانواده‌ها قبل و بعد از کنکور در محل آزمون تجمع نداشته باشند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.