روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 31941
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 03 تیر 1401 - 15:07 | | ارسال توسط :

نیروهای بومی جزیره کیش در پست های پست های مدیریتی بکار گرفته شوند

امام جمعه کیش گفت: انتظار می رود با توجه به تاکیدات رییس جمهور، نیروهای بومی و ساکن این جزیره در پست های مدیریتی بکار گرفته شوند.
نیروهای بومی جزیره کیش در پست های پست های مدیریتی بکار گرفته شوند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با بیان اینکه آیت الله رئیسی رییس جمهور بارها نسبت به بکارگیری نیروهای بومی تاکید کرده و آنان را در اولویت قرار داده است اظهار داشت: اما تا کنون در این جزیره توجه چندانی به این نیروها نشده و انتظار می رود مسوولان ارشد سازمان منطقه آزاد کیش در روزهای آتی نسبت به تحقق این دستور رییس جمهوری توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با بیان اینکه تقلیل مدت قرارداد برخی از نیروها به سه ماه در سازمان منطقه آزاد کیش نیز موجب نگرانی بعضی از کارکنان این سازمان شده است افزود: نمایندگان این کارکنان با حضور در دفتر امامت جمعه نسبت به امنیت شغلی خود اظهار نگرانی کرده اند.
حجت الاسلام حسن زاده یادآور شد: انتظار می رود با توجه به برخی مسایل اقتصادی مسوولان منطقه ازاد کیش در این مساله تجدید نظر کند و اگر دلیل و استدلال محکمی برای اتخاذ این تصمیم دارند می توانند از تریبون های محتلف از جمله نماز جمعه نسبت به اقناع افکار عمومی استفاده کنند.
وی یادآور شد: برخی اعلام می کنند که برای کوچک سازی سازمان نیاز به برخی از رفتارهای مدیریتی داریم که در این راستا نیز انتظار می رود کوچک سازی را در عمل ببینیم و اگر نیروی از مجموعه ای خارج شد نباید شاهد جایگزینی نیروی دیگری باشیم.
وی تاسیس بیمارستان تامین اجتماعی در کیش را از مطالبات مردم این جزیره اعلام کرد و افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان نیز به جد دنبال تاسیس این بیمارستان بوده و از مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش می خواهیم در این ارتباط کمال همکاری را برای راه اندازی این مرکز درمانی داشته باشند.
حجت الاسلام حسن زاده همچنین مسکن را مساله مهم کیشوندان اعلام کرد و گفت: انتظار می رود مسوولان ساخت منازل استیجاری در این جزیره را هر چه سریع تر شروع کنند تا به‌شی از مشکل ساکنان مرتفع شود.
وی با اشاره به روز ۳۰ ذی القعده سالروز شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: با توجه به رفتار امام رضا (ع) با این امام به عنوان پدر، باید توجه داشته باشیم که رفتار و اخلاق والدین با فرزندان باید براساس آموزه های دینی باشند.
امام جمعه کیش با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهداست شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی اظهار داشت: دادگستری کیش خدمات مناسبی را به کیشوندان در عرصه های های مختلف از جمله عدالت ارائه می کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.