روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 48736
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 14 اسفند 1402 - 13:33 | | ارسال توسط :

هاشمی: آمایش سرزمینی برای دستیابی به عدالت ورزشی ضروری است

وزیر ورزش و جوانان گفت: به دنبال تدوین آمایش سرزمینی برای دستیابی به تعادل و عدالت در بهره مندی همه از سخت افزارهای ورزشی هستیم.
هاشمی: آمایش سرزمینی برای دستیابی به عدالت ورزشی ضروری است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «کیومرث هاشمی» روز دوشنبه در دیدار با روئسای هیات‌های ورزشی جزیره کیش اظهار کرد: در کنار تدوین آمایش سرزمینی و در قالب برنامه ملی پیشرفت ورزش و تربیت بدنی، یک برنامه ریزی ۱۰ ساله نیز برای توسعه ورزش در کشور در حال انجام است که می‌تواند با یک نگاه عادلانه و تخصصی به ورزش، این حوزه را متحول کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر ورزشی کیش در عرصه بین المللی، بیان کرد: قطع یقین جزیره کیش در این آمایش سرزمینی جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کیش می‌تواند قطب ورزش‌های دریایی منطقه باشد، افزود: برای میزبانی از رویدادهای ملی و جهانی ورزش‌های دریایی در کیش آمادگی لازم وجود دارد.

وی به برنامه ریزی برای میزبانی از مسابقات المپیک ورزش‌های دریایی در ایران اشاره کرد و ادامه داد: جزیره کیش نشان داده در میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی می‌توان به آن اعتماد کرد؛ کیش در میزبانی از اردوهای تیم‌های ملی نیز کارنامه درخشانی دارد که میزبانی شایسته از اردوی تیم ملی ایران قبل از اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا فقط یک مورد آن بود.

هاشمی: آمایش سرزمینی برای دستیابی به عدالت ورزشی ضروری است

ظرفیت‌های کیش برای فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ می‌شود

«هاشمی» اضافه کرد: ظرفیت‌های ورزشی کیش طی یک نامه رسمی به تمامی فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ می‌شود تا از این پتانسیل ویژه استفاده بهینه در راستای تحقق اقتصاد ورزشی انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های دولت در توسعه ورزش‌های همگانی گفت: جزیره زیبای کیش با ظرفیت‌های اقامتی، ورزشی و آب و هوای پاک خود می‌تواند پایلوتی برای توسعه ورزش‌های همگانی در کشور باشد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به آمادگی برای تقویت معاونت ورزش و تفریحات دریایی کیش در قالب چارت سازمانی و تبدیل آن به جایگاه مدیرکلی اشاره کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.