روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 1738
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1399 - 19:34 | | ارسال توسط :
مسیح‌الله صفا رییس جامعه هتلداران کیش

هتل‌های کیش نوروز امسال ۱۵۰۰ میلیارد تومان ضرر کرده‌اند

مسیح‌الله صفا، رییس جامعه هتلداران کیش، اعلام کرده که در پی اپیدمی کرونا هتل‌های این جزیره در نوروز امسال ۱۵۰۰ میلیارد تومان ضرر داده‌اند
هتل‌های کیش نوروز امسال ۱۵۰۰ میلیارد تومان ضرر کرده‌اند

مسیح‌الله صفا، رییس جامعه هتلداران کیش، اعلام کرده که در پی اپیدمی کرونا هتل‌های این جزیره در نوروز امسال ۱۵۰۰ میلیارد تومان ضرر داده‌اند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایلنا ، صفا،  میزان زیان‌دهی هتل‌ها در کل کشور را حدود ۶۰۰۰ میلیارد تومان خوانده و گفته طبق آمار تمامی هتل‌های کیش به دلیل نبود گردشگر زیان دیده‌اند.

به گفته میسح‌الله صفا میزان درآمدی که هتل‌های کیش هر ساله به طور متوسط از ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین (۲۰ روز) به دست می‌‌آوردند برابر با چهار ماه بود که امسال این اتفاق رخ نداد.

رییس جامعه هتلداران کیش بازگشایی هتل‌ها را با از سرگیری دوباره پروازها به این جزیره مرتبط دانسته و گفته است: «ایرلاین‌ها همچنان فعالیت نمی‌کنند و از آنجایی که بیش از ۹۰ درصد مسافران جزیره کیش از طریق پروازهای هوایی وارد کیش می‌شوند باید پیش از آغاز فعالیت هتل‌ها وضعیت فعالیت ایرلاین‌ها مشخص شود.»

نویسنده : تحریریه اخبار ذکیش | منبع خبر : ایلنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.