روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 8844
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 28 مهر 1399 - 11:49 | | ارسال توسط :
استاندار هرمزگان :

هرمزگان نقش تعیین کننده‌ای در تامین امنیت ملی دارد

استاندار هرمزگان گفت:این استان جزو استان‌های بسیار خوب از نظر امنیت در حوزه دریا و خشکی بوده و در تامین امنیت ملی نیز نقش تعیین کننده‌ای دارد.
هرمزگان نقش تعیین کننده‌ای در تامین امنیت ملی دارد

استاندار هرمزگان گفت:این استان جزو استان‌های بسیار خوب از نظر امنیت در حوزه دریا و خشکی بوده و در تامین امنیت ملی نیز نقش تعیین کننده‌ای دارد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، فریدون همتی در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان  به مناسبت هفته ناجا افزود: آمار پایین وقوع جرم و ارتقای شاخص‌های امنیتی در هرمزگان نیز مرهون هوشمندی، فداکاری، ایثار و برنامه ریزی نیروهای خدوم انتظامی است.

وی بیان داشت: جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و باید در این عرصه نیز به مانند دوران دفاع مقدس با پشتکار، برنامه ریزی و تلاش همه جانبه دشمن را مایوس و سرافکنده کنیم.   

استاندار هرمزگان اظهارداشت: نیروهای انتظامی با تلاش شبانه روزی و برپایه امنیت مردم محور در حوزه دریا و خشکی به انجام وظیفه می‌پردازناد تا مردم بتوانند با آرامش و احساس امنیت به فعالیت‌هایشان بپردازند و امنیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم استان وجود داشته باشد.

همتی ادامه داد: امروز اگر می‌بینیم که عرصه پیشرفت، تلاش، عمران، آبادانی و سرمایه گذاری در سطوح خرد، متوسط و کلان در هرمزگان وجود دارد برای اینست که در این استان امنیت پایدار در همه نقاط داریم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ابرازداشت:امروز یک خانوار عشایری در دورترین نقطه استان هرمزگان در امنیت و آرامش بسر می‌برد که این امر بیانگر داشتن امنیت قابل قبول در جامعه است.

وی گفت: در هر جامعه ای افرادی به دنبال دورزدن قانون، تخلف کردن و برهم زدن نظم و انضباط هستند که مردم از نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مسوولان تامین امنیت هرمزگان انتظار دارند که با آن دسته افرادی که بسیار کم هستند برخورد قاطع و قانونی انجام گیرد تا آن‌ها فرصت پیدا نکنند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

ناجا در تامین امنیت در همه مقوله‌ها سرآمد است

نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز با اشاره به اینکه امنیت یک مقوله معکبی و چند بعدی است، گفت: نیروی‌های انتظامی در تامین امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و حتی تامین امنیت سلامت در شرایط کرونایی موفق عمل کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با تبریک هفته ناجا به نیروهای خدوم انتظامی هرمزگان افزود: استان هرمزگان با احتساب جزایر ۱۴ گانه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مرز ساحلی دارد که دشواری تامین امنتیت این استان را دوچندان کرده است.

وی یادآورشد: همچنین به لحاظ ارتباطی که هرمزگان با استان‌های همجوار حنوب کرمان و سیستان و بلوچستان دارد برخی از مشکلاتی که در حوزه‌های امنیت اقتصادی و اجتماعی وجود دارد، سرریز استان می‌شود که این نیز کار امنیت را سخت‌تر می‌کند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.