روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 49504
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403 - 14:58 | | ارسال توسط :

هیبت رژیم صهیونیستی شکست/ مسلمانان جهان از اقتدار ایران خوشحالند

امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به پاسخ کوبنده نظامی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: دلاوران ایران هیبت این رژیم جعلی را در هم شکستند.
هیبت رژیم صهیونیستی شکست/ مسلمانان جهان از اقتدار ایران خوشحالند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،شیخ یعقوب شمس روز یکشنبه  با بیان اینکه ادعاهای پوچ شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی با پاسخ کوبنده ایران نقش بر آب شد، اظهار کرد: تمامی جهان از اقتدار جمهوری اسلامی شگفت زده هستند.

وی با بیان اینکه مردم تمامی کشورهای اسلامی از پاسخ نظامی ایران به گستاخی‌های رژیم کودک کش صهیونیستی خوشحال هستند، افزود: البته حساب دولت‌های ترسوی کشورهای منطقه را نباید به مردم این کشورها نوشت.

امام جمعه اهل سنت کیش به شادی مردم ایران و پایکوبی آنان در خیابان‌ها پس از حمله نظامی به رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: مردم ایران در حالی با دیدن موشک‌ها شادی می‌کردند که رژیم صهیونیستی به دنبال سوراخ موش برای قائم شدن بود.

شیخ یعقوب شمس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار خود قرار دارد و هیچ تهدیدی را بی پاسخ نخواهد گذاشت و این یک مطالبه ملی است؛ ما همگان خوشحالیم که یک سیلی تاریخی به رژیم صهیونیستی زده شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.