روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 33970
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 04 شهریور 1401 - 11:37 | | ارسال توسط :

ورزش بانوان کشور بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار دارد

معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان گفت: از محل بودجه سال ۱۴۰۱ برای توسعه ورزش بانوان و حمایت از این ورزشکاران ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
ورزش بانوان کشور بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار دارد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،مریم کاظمی پور روز جمعه  اظهار داشت: سال گذشته ورزش بانوان کشور از محل ۲۷ صدم درصد ورزش همگانی و قهرمانی، اعتبار در اختیار فدراسیون های ورزشی و ادارات کل استان ها ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار داشت که ۱۰۰ درصد این میزان با تلاش های انجام یافته محقق شد.

کاظمی پور افزود: امسال نیز از این محل ها حدود ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از ورزش بانوان تخصیص داده شده و علاوه بر آن پیش بینی می شود با حمایت ورزیر ورزش و جوانان این مبلغ تا پایان سال افزایش یابد.

وی اضافه کرد: این اعتبارات در زمینه تشویق ها مدال آوران، حمایت های مالی از قهرمانان و ورزشکاران، توسعه فعالیت های ورزشی در استان ها به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته، ارتقای دانش فنی و مهارت های تخصصی بانوان ورزشکاران هزینه می شود.

کاظمب پور به منظور حضور در کلاس توجیهی ۲ روزه  نمایندگان سازمان لیگ فوتسال در بخش بانوان در فصل مسابقاتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ به جزیره کیش سفر کرده است، این دوره به عنوان یکی از برنامه های جزیره فوتبالی ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.