روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 39533
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 20 فروردین 1402 - 11:01 | | ارسال توسط :

وزیر تعاون: افزایش تولید ۲۰ تا ۲۵ درصد را در برنامه داریم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سید صولت مرتضوی ، با اشاره به برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال گفت: برنامه ما در سال ۱۴۰۲ مبتنی بر ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف، از جمله حوزه تولید، طراحی شده است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: […]

وزیر تعاون: افزایش تولید ۲۰ تا ۲۵ درصد را در برنامه داریم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سید صولت مرتضوی ، با اشاره به برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال گفت: برنامه ما در سال ۱۴۰۲ مبتنی بر ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف، از جمله حوزه تولید، طراحی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در سال جاری بر آن هستیم که ابتدا رشد تولید را داشته باشیم و هدف‌گذاری شده است که تولید را حداقل بین ۲۰ و حداکثر ۲۵ درصد افزایش دهیم تا طراحی‌های مناسبی برای کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: چنانچه به این هدف نائل شویم، قطعاً به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید که ابتدای سال به آن اشاره کردند، می‌رسیم.

وزیر تعاون افزود: برنامه تحولی خود را در منظر عموم قرار خواهیم داد تا رسانه‌ها از آن استفاده کنند.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.