روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 46085
  پرینتخانه » استان, اقتصادی تاریخ انتشار : 25 آبان 1402 - 11:28 | | ارسال توسط :

وزیر صمت: اصناف باید با ورود به عرصه دیجیتال متحول شوند

وزیر صمت با بیان اینکه دنیا به سمت انقلاب دیجیتال پیش می‌رود، گفت: علت رشد بسیاری از کشورها دیجیتال بودن بازار آنها در عرصه‌های جهانی است و اصناف می‌بایست با ورود به این عرصه متحول شوند.
وزیر صمت: اصناف باید با ورود به عرصه دیجیتال متحول شوند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،عباس علی‌آبادی ۲۵ آبان‌ماه که در دومین دور سفرهای استانی هیات دولت به استان چهار محال و بختیاری به این استان سفر کرده است در نشست صمیمانه با اعضای هیات رئیسه و روسای اتحادیه‌های صنفی استان، گفت: کلمه اصناف و انصاف ریشه یکسان دارند و واجب است که کسبه در این راه حق انصاف را ادا کنند و انصاف را به عنوان فرهنگ سر لوحه کار و پیشه خود قرار دهند.

وی گفت: دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای مدیریت جامعه ما هستند و ابزار اصلی آنها ضربه به اقتصاد کشور است که بایستی اصناف به عنوان زنجیره اصلی اقتصاد کشور وارد عرصه شوند و با تحریک تقاضا، اقتصاد را رشد دهند و پیشرفت قابل توجهی در اقتصاد ایجاد کنند.

وزیر صمت با بیان اینکه دنیا به سمت انقلاب دیجیتال پیش می‌رود، افزود: علت رشد بسیاری از کشورها دیجیتال بودن بازار آنها در عرصه‌های جهانی است و  اصناف می‌بایست با ورود به این عرصه متحول شوند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از کالاهای تولید داخل و ضرورت استفاده از کالای ایرانی، عنوان کرد: باید کالاهای ایرانی را برندینگ کنیم چرا که باعث تولید اشتغال و کارآفرینی در جامعه می‌شود.

علی‌آبادی در این نشست ضمن تاکید بر تجمیع و متحد شدن جامعه کسبه و بازاریان، خاطرنشان کرد: یکی شدن و همراهی کسبه و اصناف باعث بالا رفتن ظرفیت‌های رشد و تعالی در اقتصاد کشور می شود.

وزیر صمت تصریح کرد: اصناف باید با ایجاد شهرک‌های صنفی تخصصی و جاذبه‌دار به سمت توسعه صادرات‌محور حرکت کنند تا از این طریق باعث جذب گردشگر و رونق بازار شوند.

وی در پایان با ابراز خرسندی از سفر به چهارمحال و بختیاری، گفت: در مسیر حمایت از تولیدات با بانک مرکزی موافقت‌نامه‌ای امضا کردیم تا در این راستا نسبت به اعطای تسهیلات، بخشی از مشکلات جامعه تولید و تجارت را برطرف کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.