روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 38065
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 16 بهمن 1401 - 14:43 | | ارسال توسط :

پایان رقابت‌های تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال با معرفی برترین‌ها

هفته دوم رقابت‌های تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال به میزبانی جزیره کیش با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.
پایان رقابت‌های تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال با معرفی برترین‌ها

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، آخرین روز رقابت‌های تور جهانی کمتر از ۱۸ سال به میزبانی جزیره کیش با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

در فینال انفرادی پسران، گیوری لورانت از مجارستان با نتایج (۰-۶ و ۰-۶) خایبایوف از ازبکستان را برد و برای دومین هفته متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، نماینده ازبک نایب قهرمان شد و احمت آتابای از ترکیه به همراه دیگر هموطن خود در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش دختران نیز، نیسان جان از ترکیه با نتایج (۳-۶ و ۱-۶) آنا کارتسوا از روسیه را برد و با این نتیجه عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد، نماینده روسیه دوم شد و زینب اربکان و ایماک بوداک از ترکیه به مقام سومی مشترک رضایت دادند.

در فینال پسران نیز زوج امیرعلی‌قوام از ایران و لورانت گیروی از مجارستان با نتایج (۰-۶ و ۴-۶) مقابل تیم انس کوچو و تونا از ترکیه به پیروزی رسیدند تا بر سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها تکیه بزنند.

در بخش دختران هم تیم آنا کارتسوا و یوا کروستالوا از روسیه با نتایج (۱-۶ و ۴-۶) از سد زوج نیسان جان از ترکیه و درسا چراغی از ایران عبور کرد تا تکلیف تیم‌های برتر نیز مشخص شود.

به این ترتیب در هفته دوم این مسابقات که با حضور بازیکنانی از کشور‌های ایران، ازبکستان، مجارستان، لهستان، روسیه، ترکیه و هند در بخش دختران و پسران برگزار شد.

برترین‌های بخش انفرادی و دونفره معرفی و با انجام مراسم اختتامیه از تنیسور‌ها تقدیر شد.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده محمد حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان بود و مهران قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور داشت.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.