روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18942
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 08 تیر 1400 - 15:33 | | ارسال توسط :

پلیس کیش هوشمند و متعهد

رئیس دادگستری جزیره کیش در جمع فرماندهان و معاونان پلیس کیش گفت: نیرو‌های پلیس کیش عضوی از خانواده دستگاه قضایی هستند که هوشمند و متعهد عمل می‌کنند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما،  یاسین مطهری زاده در دیدار فرمانده، هئیت رئیسه و جمعی از کارکنان پلیس کیش، نیرو‌های مقتدر و هوشمند پلیس را در جزیره کیش مثبت ارزیابی کرد و افزود: اقتدار پلیس، اقتدار دستگاه قضایی است.

وی افزود: عملکرد خوب نیرو‌های پلیس قطع به یقین در روند ارائه خدمات دستگاه قضایی به مردم تأثیر مثبت خواهد داشت.

رئیس دادگستری جزیره کیش افزود: اهداف نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مشترک است و مهم‌ترین آن تأمین و حفظ امنیت برای رفاه حال شهروندان است.

تحقق موفقیت‌ها در سایه تعامل 

دادستان جزیره کیش از تلاش ها، پیگیری‌ها و همکاری نیرو‌های پلیس کیش تقدیر کرد و افزود: امنیت خوب در جزیره کیش محصول تعامل مطلوب دستگاه قضایی و پلیس است و تقویت تعاملات زمینه ایجاد شرایط ایده آل برای خدمت به مردم خواهد شد.

محمد عباسی افزود: گسترش تعاملات با توجه به میزان تراکم مراجعات و پرونده‌ها خود خدمت به مردم را تسریع و روند رسیدگی‌ها را کوتاه می‌کند که در نهایت رضایت مندی عمومی را در بر خواهد داشت.

دستگاه قضایی یار همیشه همراه پلیس در عرصه خدمت به مردم

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیز گفت: نیرو‌های این فرماندهی برای اجرای تدابیر دستگاه قضایی با هدف خدمت به مردم همیشه آمادگی کامل دارند.

سرهنگ علی اصغر جمالی با ارائه آمار به موضوعات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش ناهنجاری‌ها اشاره کرد و افزود: ساماندهی خانه‌های شبانه، توجه به نیاز‌های مردم و مدیریت در نگهداری اموال می‌تواند کمک شایانی به مجموعه دستگاه قضایی و پلیس را در بر داشته باشد.

وی افزود: برای تأمین و حفظ امنیت پایدار و تحقق خواسته‌های مردم نیاز به پای کار بودن دستگاه‌های موثر در جزیره کیش است و تقویت تعاملات به نفع مردم خواهدشد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.