روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 35643
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 14 آبان 1401 - 11:15 | | ارسال توسط :

پلیس ۱۱۰ کیش به بیش از ۲۴ هزار نفر خدمات مشاوره ای ارایه کرد

رییس مرکز کنترل فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: پلیس ۱۱۰ این جزیره در سال جاری به ۲۴ هزار و ۴۸۷ هزار شهروند و مسافر خدمات مشاوره ای در بخش های مختلف ارایه کرد.
پلیس ۱۱۰ کیش به بیش از ۲۴ هزار نفر خدمات مشاوره ای ارایه کرد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سروان احمد سپانلو روز شنبه با اشاره به اینکه پلیس ۱۱۰ در فراجا با عنوان مرکز فرماندهی و کنترل فعالیت می کند اظهار کرد: ماموریت این مراکز هدایت عملیات ها با دریافت، توزیع و نظارت اطلاعات دریافتی از مردم است.
وی افزود: به منظور سهولت در نظارت و هدایت عملیات ها، پلیس ۱۱۰ در سراسر کشور مراکز استان ها و دایر شده و فرماندهی ویژه کیش نیز به عنوان سی و دومین فرماندهی دارای این پلیس است.
رییس مرکز کنترل فرماندهی انتظامی ویژه کیش یادآور شد: استقرار این پلیس در مراکز استان ها موجب سهولت در ارایه آمار، شفافیت عملیاتی، سنجش جرم خیزی مناطق، مسائل و مشکلات و ناهنجاری می شود.
وی اضافه کرد: در سال جاری ۳۲ هزار و ۵۰۳ تماس با پلیس ۱۱۰ جزیره کیش گرفته شده که از این تعداد هشت هزار و ۱۶ مورد شامل ۲۵ درصد تماس ها منجر به عملیات پلیسی شده و ۲۴ هزار و ۴۸۷ مورد نیز مشاوره های پلیسی ارایه شده است.
سپانلو گفت: به دلیل ارایه خدمات مشاوره های پلیسی به گردشگران و کیشوندان در این فرماندهی باعث شده تماس های عملیاتی نسبت به کل تماس های انجام شده پایین تر از نرم کشور باشد و در کنار برخی از مشکلات بدون مداخله پلیس و تشکیل پرونده ختم می شود.
وی یادآور شد: عمده خدمات مشاوره ای که توسط پلیس ۱۱۰ جزیره به کیشوندان و مسافران ارایه می شود مشاوره های قضایی، اخذ مجوزات انتظامی، گواهینامه، گذرنامه، مشاوره خانواده، اختلافات مالی و ملکی و عمده تماس های عملیاتی نیز تصادف، جرایم، درگیری، مزاحمت و سرقت است.
رییس مرکز کنترل فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: همچنین ۲ هزار و ۸۵۵ عملیات پلیسی این فرماندهی به صورت مراجعه مستقیم افراد به کلانتری ها و پلیس های تخصصی و یا مرجوعه های قضایی انجام شده است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.