روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23243
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 11 آبان 1400 - 17:35 | | ارسال توسط :

پوستر روز کیش رونمایی شد

پوستر روز کیش با عنوان جزیره در قرن جدید برگرفته از نمادهای بومی و فرهنگی این جزیره رونمایی شد.
پوستر روز کیش رونمایی شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش روز سه شنبه در آیین رونمایی از این پوستر اظهار داشت:  امسال برگزاری آئین گرامی داشت “روز کیش” در زمان مناسب و در تقویم هفتگی روز پنجشنبه قرار گرفته و باید از این فرصت به علت پیک حضور گردشگران نهایت استفاده را کرد.

سعید پورعلی معاون افزود: با مشارکت مراکز گردشگری بخش خصوصی، بومیان و بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و رسانه ها و می توان نقش مهمی در برگزاری این رویداد  ایفا کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پوستر کیش در قرن جدید تلفیقی از فرهنگ، هنر و سنت، تفریحات و گردشگری (المان های تفریحی کیش) ساخت و ساز و نمای شهری که در حال رشد و پیشرفت برای فرداهای بهتر در نظر است.

سید علیرضا علوی رضوی با بیان این که مجموع آثار ارسالی به روابط عمومی سازمان ۲۳ اثر بود که از این تعداد ۱۸ اثر برگزیده و داوری شد، اضافه کرد: پوستر عاطفه چراغ چشم از بومیان جزیره کیش با استفاده از المان های کیش به شکل ساز نی انبان که در حال نواختن توسط مرد بومی است، انتخاب شد.

وی با بیان اینکه در این فراخوان، یک کودک هشت ساله به نام محمدبهراد چایچی، یک لوگو تایپ طراحی کرده است و به عنوان منتخب آینده روشن از او تقدیر می شود  افزود: تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی آثار تولیدی و برنامه ها با تایید المان ها و استفاده از تمام ظرفیت ها از دیگر برنامه های این مدیریت برای برگزاری رویداد روز کیش است.

رضا اردلان مدیر امور فرهنگی و آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی از جمله برگزاری موسیقی محلی بومیان در روستای باغو و خانه بومیان را از برنامه های این مدیریت در روز کیش اعلام کرد و گفت: در این رویدا موسیقی ‌و نمایشگاه بزرگ کتاب، رونمایی از طرح های فرهنگی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

برگزاری ۱۶ رویداد ملی و محلی ورزشی، استقبال از مسافران در مبادی ورودی فرودگاه و بندرگاه کیش، خدمات رایگان حمل و نقل مینی بوس در ۲۰ آبان، برگزاری تئاتر خیابانی در خصوص پسماند و ترافیک، کاشت نهال برای مدافعان سلامت و انتشار فراخوان جشنواره فیلم بین المللی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این روز است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.