روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 49665
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1403 - 17:57 | | ارسال توسط :

پیام تبریک رحیم سرهنگی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
پیام تبریک رحیم سرهنگی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با صدور پیامی ضمن تجلیل از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند برقراری امنیت و توسعه کشور، این روز خجسته را تبریک گفت.


متن پیام به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ اقدامی بنیادین و فرخنده در تاریخ ایران اسلامی است. این نهاد ارزشی و انقلابی، در طول بیش از ۴ دهه گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.

امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، از خدمات ارزنده سپاه پاسداران خصوصا سپاه ناحیه کیش، سپاه حفاظت هوایی(فرودگاه)، دریایی و تمامی یگان های مستقر در منطقه آزاد کیش در حوزه تامین امنیت، تقویت همبستگی ملی، تلاش گسترده در محرومیت زدایی در مناطق مختلف جزیزه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، سربلندی و موفقیت همه پاسداران جان برکف را مسئلت می نمایم.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.