روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 19185
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 15 تیر 1400 - 16:29 | | ارسال توسط :
فرمانده سپاه هرمزگان:

پیروزی ایران اسلامی مقابل تمام دسیسه‌ها تضمین شده است

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: پیروزی ایران اسلامی مقابل تمام دشمنان و دسیسه‌های آنان به واسطه هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم از این نظام تضمین شده است.
پیروزی ایران اسلامی مقابل تمام دسیسه‌ها تضمین شده است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، سردار اباذر سالاری روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه کیش اظهار داشت: در سال ۱۳۵۷ اراده الهی بر آن شد انقلاب اسلامی با هدایت امام راحل به پشتوانه مردم دلیر  و فهیم و انقلابی ایران با نثار خون هزاران جوان به ثمر بنشیند و رژیم منحوس پهلوی به دست ملت ایران به زیر  کشیده شود.

وی اضافه کرد: از همان ابتدا دشمنان با تحمیل فشارهای اقتصادی، روانی و فرهنگی و جنگ نظامی می خواستند به دنیا ناکارآمدی انقلاب را القا کنند اما همان موقع همه مردم به امام راحل لبیک گفتند و تا کنون توطئه های مکرر را با تاسی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب خنثی کردند.

سردار سالاری یادآور شد: دشمنان دیدند که با جنگ و قدرت نظامی نمی توانند بر ایران پیروز شوند تهاجم فرهنگی و اقتصادی را آغاز کردند که اراده الهی بر آن است که این ملت با تکیه بر وحدت خود در جنگ همه جانبه اقتصادی پیروزمندانه بیرون بیایند.

وی افزود: اما باید اطمینان داشت که پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به واسطه رهروی در مسیر عزت و اقتدار تضمین شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) با اشاره به اهمیت مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: مسوولان میراث دار شهدا هستند و مسولیت پذیری آنان  در واقع ارج نهادن به خون هزاران شهید انقلاب اسلامی است.

پیروزی ایران اسلامی مقابل تمام دسیسه‌ها تضمین شده است

فرمانده سپاه ناحیه کیش هم در این آیین گفت: از ظرفیت های جزیره از جمله توان نخبگان، دستگاه های و نهادهای اجرایی و انقلابی، دانشگاه ها و پیشکسوتان برای ارتقای تمام شاخص های آن بهره خواهیم برد.

سرهنگ محمد میرزاده یادآور شد: در این راستا به دنبال نقض رفتارهای گذشته نیستیم بلکه ادامه روی حرکت های صحیح قبلی پیگیری خواهد شد تا همانند قبل جزیره کیش در همگرایی مسوولان برای توسعه پایدار پیشگام باشد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه مقاومت کیش نیز در این آیین گفت: کیش نمونه بارز اتحاد و همدلی مسوولان است که این تجربه می تواند به عنوان یک الگو در کل کشور برای پیشبرد اهداف نظام و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار بگیرد.

سرهنگ پاسدار شهداد کناری افزود: بسیج جزیره کیش با همکاری مسوولان جزیره برنامه های بزرگ و  با کیفیتی در سطح کشور برگزار کرده که طرح قرارگاه محله محور با همکاری دفتر امام جمعه جزیره و الگوی مبارزه با کرونا که امروزه به عنوان طرح شهید سلیمانی شهره دارد از جمله این طرح ها است.

جزیره کیش با ۴۳ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندرلنگه و درجنوب کشور واقع است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.