روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 628
  پرینتخانه » علمی و فناوری تاریخ انتشار : 26 بهمن 1398 - 13:45 | | ارسال توسط :
رئیس صندوق رفاه وزارت علوم خبرداد:

پیش بینی ۲۳۰ میلیارد تومان وام دانشجویی برای نیمسال دوم تحصیلی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ میلیارد تومان برای پرداخت انواع وام های دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ پیش بینی شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ میلیارد تومان برای پرداخت انواع وام های دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ پیش بینی شده است.

به گزارش روزنامه اخبارکیش از مهر، ناصر مطیعی درباره پیش بینی وام‌های دانشجویی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ گفت: برای نیمسال دوم حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ میلیارد تومان برای پرداخت تمام وام‌های دانشجویی پیش بینی شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: همین حدود هم برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ پیش بینی شده بود که حدود ۹۸ درصد آن پرداخت شده است. البته بخشی از فهرست‌های ارسالی وام باقی مانده است که آن نیز پرداخت خواهد شد.

ثبت‌نام وام‌های ضروری، مسکن، ودیعه مسکن، زیارت، ازدواج، شهریه دانشگاه دولتی و پیام نور، ضروری ویژه دکتری، تحصیلی ویژه دکتری، و وام شهریه دانشگاه آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی در نیمسال دوم از پانزدهم بهمن ماه ۹۸ آغاز شده و تا پایان نیمسال تحصیلی فعال است.

اولویت پرداخت وام با لیست‌هایی است که فرایند ثبت نام تا تأیید را زودتر سپری کرده باشند بنابراین اهتمام بر پرداخت وام تا پایان اسفندماه سال ۹۸ برای دانشگاه‌هایی است که لیست خود را حداکثر تا ۱۰ اسفندماه ارسال کرده باشند تا بر اساس منابع مالی صندوق رفاه دانشجویان در اولویت پرداخت وام قرار گیرند.سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان تا پایان نیمسال تحصیلی فعال است و تمام متقاضیان نسبت به ثبت تقاضای خود فقط در سامانه دانشجویی باید اقدام کنند

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : مهر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.